29 Eylül 2010 Çarşamba

MY DRESSY

Mailime düşen bir tanıtımdan bahsedeyim size. 
www.mydressy.com

siteyi gezdim. kullanışlı buldum. fiyat aralığı ile arama gibi özellikleri de barındırıyor.
bir de samimi geldi bana site dili.

mesela bir mont altında 'siyah uzuncana mont' yazıyor. biz nasıl kullanıyorsak kelimeleri aynı odur yani =)

ancak ürün görselleri daha iyi olabilirdi. çözünürlükleri oldukça düşük.

bir kaç hoşuma giden ürün paylaşayım sizinle. 






bu son dönem bloggerları arasında çok moda olan tarzda bir clucth.



ben internet üzerinden alışverişin yaygınlaşmasını destekliyorum.



❤❤❤



28 Eylül 2010 Salı

Pekiiiii sen çay mı kahve mi ve nasıl içmeyi tercih edersin, favorilerin neler?:-)

kahve.bach ne demiş, ah kahve ne tatlı, binlerce öpücükten daha tatlı. ama fazla tüketmemek için fena halde kendimi dizginliyorum.ayda 5i geçmiyorum diyebilirim.o kdr yani=)

karaçaya çok düşkünlüğüm yok, aklıma gelmez,ikramlarda birden fazla içemem bile.

ama bitki çaylarını çok tüketiyorum.sen bilirsin özellikle yeşil çay. sonrasında ıhlamur, kafama göre kendi karıştırdığım bitkiler falan.

sıcak birşeyler tüketmek ne kadar yuvamsı geliyor bazen dimi =)

merak ne güzel şey, güzel şey merakk!

çay mı kahve mi?

çay mı kahve mi?

Answer here

26 Eylül 2010 Pazar

MONDAY MORNİNG



herkese güzel, sendromsuz, stressiz bir pazartesi günü diliyorum.

❤❤❤

BEN BUNU SEVDİM 50


dolce vita

yaz birmeden hoş bir sandalet.

❤❤❤

25 Eylül 2010 Cumartesi

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 7



çok sevdiğim bir köşe olmasına rağmen pek yazmıyorum.
halbuki ben blogları bloggerları hakkında daha çok şey paylaştıkça daha çok seviyorum.


❤yarın hava yağmurlu görünüyor. şu geçen yıl numaram kalmadığı için alamadığım içi tüylü yapmur botunu hala istiyorum.

❤okan bayülgen başlamış. yine ne kadar sinir bir insan olduğunu tekrar ede ede her bulduğumda yarılarak gülerek izleyeceğim çoğunuz gibi.

❤ twitterda bahsedip durduğum dudak problemim geçti sanıyordum, mütemadiyen yara gibi oluyor. 5 dk sürüp geçiyor anlayamadım. :S fikri olan var mı?

❤film ekimi yaklaşıyor. umarım güzel filmlere bilet bulurum.gitmeyi düşünen, film seçmiş olan önerebilecek olan varsa açığım =)

❤ facebook dün çöktü bir süreliğine aklıma gelen ilk şey, tüh diğerlerinin eklediği resimlerimi yedeklememiştim. yahu o kadar arkadaşla iletişimim kesilecek düşündüğüm şeye bak. rosein sana bir şeyhler oluyor?

❤ dizi sezonu başladı. benim de gece beslenmelerim başladı. allah yedirmesin diyebiliyorum ancak.

❤ tez konumu hemen kesinleştirmeli ve vermeliyim, çok stresliyim.

❤ 1-7 ekim emzirme haftasıymış.dünyada sadece bana adanmış bir belirli gün ya da hafta yok sanırım.

❤ankaralı turgutun 'vekilime kaymak lazım' diye şarkısı varmış.ah türkçem çok tehlikeli bir dilsin seen.

❤ şafak 321. umarım 123 olduğu günleri çok çabuk görürüm.


dertler ve
sevgiler
rosein.
❤❤❤


BEN BUNU SEVDİM 49

Tiffany




topshop

cc skye



louis vuitton  -2.290lık bir fiyatı varmış.-


louisa via roma



mod cloth



sears.



roberto cavalli



böylece birikmiş
hepsi benim olsun köşesi 
yüzüklerini sizinle paylaşmış oldum. ne kadar güzeller öyle değil mi =)
❤❤❤

23 Eylül 2010 Perşembe

İKİ SADE YÜZÜK


daha önce yazısını yazmış olduğum melih bijuteriye son gidişimde bunları almıştım. 

ancak yayınlayabiliyorum. birer liraydılar sanırım. 

yılanlı yüzükleri sevmem aslında ama bu kadar sade ve masum görünce dayanamadım.

soldaki yüzük ise tam anlamıyla gönlümü çeldi. eski zaman yüzüklerine benzettim.

❤❤❤

MAVİ SU İLE SAÇ BAKIMI


mavi suyu duymuşsunuzdur.

benim saç problemlerime de tanık olmuşsunuzdur daha önce =)

yazın yine kendinden geçmiştiler, yaz sonrası bakımına başlamak gerek artık dedim.
aslında saç kremi almak için girdiğim t-shop'tan  gliss'inkinden pek memnun kalmamış olmama rağmen bir sıvı saç kremi alarak ayrıldım.

bir haftayı geçti kullanıyorum.hemen yazmak istemedim ki biraz fikrim olsun.

öncelikle bu ürün bir sıvı saç kremi aslında ama tüm kuaförler fönden önce kullanır çünkü saçın yıpranmasına engel oluyormuş. tabi bu uzun süreli etkiler arasına girdiğinden yorumlayamıyorum bu açıdan.

yine de kesinlikle söyleyebilirim ki, ilk sıkışta büyük bir fark gözlemledim.perma boya derken çıtır çıtır kırılan saç uçlarım ipek gibi oldu neredeyse.

tekrar yıkarken de, saçı iyice sardığını gördüm.taranmayı kolaylaştırması açısından da dediğini yapıyor özellikle ıslak saça uygulandığında. ki saçlarım neredeyse belime geliyor, ben bile tek hamlede taramaya başladım.

normalde saçlarım yağlıdır ama extra bir yağlandırma yapmıyor ki çoğu saç bakım ürününde yaşadığım en yaygın problem budur.

bir de marka durumu var, aslında sarıkız'ınkini duymuştum ben. bir de selektive'inkini sanırım ama gördüm ki dünya kadar mavi su üreticisi var. magicare duymadığım bir marka olmasına rağmen bundan da memnun kaldığıma göre hepsi birbirine yakın iş yapar diye düşünüyorum.

kutu spreyli ama miktarı çok fazla -400ml- olduğundan ne yazıkki tek elimle tutup spreyini sıkamıyorum ağır geliyor. o biraz problem.

resimde karışmış halini görüyorsunuz ama ürün iki fazlı, glissin sıvı saç kremleri gibi yani. ama gliss 2 dk da tamamen ayrışıyordu bu ürün ise yarım günde bile tam ayrışmıyor o yüzden iki fazlı halini fotolayamadım. nette birçok fotoğrafı mevcut.

fiyatı miktarını düşünence çok uygun. 11 küsürdü. daha ucuzları da vardır.kuaför malzemeleri satan yerlerden bakmak mantıklı olur.

bu üründen daha önce kullanmış olan var mı? uzun süreli etkilerini de merak ediyorum şimdiden. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim.

sevgiler..

❤❤❤

21 Eylül 2010 Salı

AVON BALİ BLİSS PIRILTILI VÜCUT SPREYİ



Pırıltılı ürünleri sevdiğimi artık anlamışsınızdır.

avon her yaz, yaz sezonuna özel bir koku serisi çıkarıyor. geçen yılki brazil beat 'ti ve ben bayılmıştım kokusuna. turunçgiller alt temalı bir seriydi. set halinde almış ve yazmıştım da.

bu yazın avon kokusu Bali Bliss. 
eskiden arı mayalı silgilerimiz vardı kokulu mutlaka bilirsiniz. işte o kokuyu çok hatırlatıyor bana bali bliss.

geçen yılki serinin vücut kremi pırıltılar içerirken bu yıl vücut spreyinin içine koymuşlar simleri. bence daha iyi olmuş. böyle uygulaması çok daha kolay oluyor. krem sürerken pırıltılar bazı bölgelerde yoğun kalabiliyor. spreyde böyle bir sıkıntı yaşamıyorsunuz.

bu aralar sıkça da indirime girdi hatta en son bir katalogda iki tanesini 9 lira gibi bir fiyata gördüm yanılmıyorsam.

siz avonun koku ailesini nasıl buluyorsunuz?

❤❤❤

20 Eylül 2010 Pazartesi

MADE IN LOVE


bir süre önce mailime düşen bir tanıtım linki ile bu güzel siteye ulaştım.

kendilerini
''İngilizler’in Kraliçe Victoria ‘’1837-1901‘’’döemine ait düğmeler, broşlar, incecik tüllere işlenmiş dantel kol ve yakalar...
Kral Edward‘’ 1901-1910 ‘’ döneminin ipek nakışlı, tel örgülü kumaşları, pullar, payetler ve boncuklar...
LA BELLE EPOQUE ihtişamı...''

şeklinde anlatıyorlar.

benim özellikle dikkatimi çeken her üründen bir adet olması.

şimdi sizi bir kaç güzellik ile başbaşa bırakıp kaçıyorum.










❤❤❤




19 Eylül 2010 Pazar

CALVİN KLEİN DELİCİOUS LUXURY RUJ





ramazan ayı münasebetiyle nazik strawberry nin yaptığı kampanyadan yararlanarak aldığım bu ruju daha önce fotolamıştım sizin için.

genel bir yorum için geç kaldığımı biliyorum ancak geç olsun güç olmasın. bir de bu rujla ilgili yorum bulamamıştım sipariş versem mi diye düşündüğüm zamanlarda. benden sonra arayan olursa umarım onların işine yarar bu yazı.

ruj miktar olarak ufak.3.5 gr ne yazıkki.
nemlendirmesi için çok olumlu birşey söyleyemiyorum ne yazıkki ama kalıcılığı çok iyi. 
altına nemlendirici kullanmadan ben kullanamam bu tarz rujları. zaten muhtemelen bu nedenle genelde gloss kullanıyorum.

renk kodu 107- clear rose.
hoş ve göze batmayan bir pembeliği var.

ürün kabı ise çok güzel.elinizde bu ruju tutmaktan mutluluk duyuyorsunuz.görünüşü ile size farkını hissettirmeye çalışıyor gibi.

tekrar alır mıyım? eğer uygun fiyata denk gelirsem ve benzer renk o sırada elimde yoksa alırım evet.

❤❤❤



18 Eylül 2010 Cumartesi

200'Ü DEVİRDİK.



HERKESE SELAM,

BİR ÖNCEKİ YAZIM İLE 200 YAZI YAZMIŞ OLDUM.

NASI GEÇTİ ANLAMADIM.

BİRLİKTE NİCELERİNİ GÖRMEK DİLEĞİYLE.

❤❤❤

17 Eylül 2010 Cuma

WATSON'S ŞAMPUAN VE DUŞ JELİ




Aslında bu ürünlerin yazısını geciktirmem çok iyi oldu, ikisini de yeterince kullandığım için doğru yorumlarımı bulmuş oldum.

en çok tükenen ürünler bunlar. özellikle şampuan tüketimim had safhada ne yazıkki. saçlarım çok uzun ve sık yıkanması gerekiyor yoksa hemen parlamaya başlar.

her çeşit şampuanı denedim.en sonunda farkettim ki aralarında ödediğim fiyatlara değecek kadar büyük bir performans farkı yok. 

ben de gittim watson's tan o sırada bulduğum sıradan, kocaman kutulu ve ucuz bir şampuanı kaptım.

duj jelinin de büyük kutusuna kapıldım aslında. bir kiloluk duş jeli fikri hoşuma gitti.


şampuan boyalı ve permalı saçlar için diyor. önceden yaptırdığım permanın etkisinden kurtulamadığımdan benim için iyidir diye düşünmüştüm. ama pek kaliteli bir şampuan olduğunu söyleyemem. biraz uçlarını fazlaca kurutuyor benim. ama yine alır mıyım? evet alırım çünkü artık diğer şampuanların da bir farkı olduğuna inanmıyorum.


duş jeli ise, kremli ve gül kokulu. kokusu mükemmel bence.gül kokusunu zaten çok severim. 
benim korkum, kremli olduğundan sivilcelenme yapmasıydı, neyseki hiç korktuğum gibi çıkmadı hatta hayret ki var olanları da azalttı bende. bu yüzden muhtemelen farklı kokularını değiştire değiştire bu ürünü kullanırım bundan sonra.

şampuan 5, duş jeli 6 liraydı ben alırken. zaten watson's ın kendi üretimi olan ürünler çok uygun fiyatlı oluyor.

siz de denk geldiğinizde deneyebilirsiniz.


❤❤❤

SOUL BY CURVE BY LİZ CLAİBORNE PARFÜM


çok net olmayan resim için özürlerimi sunuyorum öncelikle =)

strawberry den aldığım ikinci ürünüm de bu parfüm.

24 lira gibi komik bir ücreti vardı 100 ml liğinin. bu yüzden pek bir şey beklemeden sipariş ettim ama mükemmel kokusu beni çok şaşırttı.

sabun kokusuna bulanmış biraz pudra bolca fresh kokulu çiçek gibi bir parfüm.

oriflame air parfümü bilenleriniz varsa, o parfümün içine bir tutam çiçek atın. belki bir damla da meyve. işte öyle bir koku ile karşılaşıyorsunuz.

kalıcılığı ise hard candy kadar fazla değil asla, ama zaten hard candy yıkarsınız da çıkmaz ya öyle bir koku, tabi ki daha hafif kokuların daha az kalıcılık taşıması çok normal.

şişe tasarımı sade belki biraz özensiz bile. ama kutusu mükemmel tam anlamıyla.damask tarzı kabartmalı baskılı kutuyu elinizde tuttuğunuzda asla atmaya kıyamayacağınızı anlıyorsunuz.

soul by curve vintage versiyonu olduğunu gördüm internette araştırırken ve onun şişe tasarımında, şişe üzerinde kutudaki desenlerin baskısı var. o daha güzel =)

sonuç olarak, bu kokuyu çok sevdim, tavsiye de ederim. eğer strawberry de denk gelirseniz  atlayabilirsiniz.
türkiyede satışı sanırım yok, en azından sephora'ya sordum yoktu.

bu arada sephora'da artık stila satılmadığından en son indirim sepetleri stila ürünleri ile doluydu biliyor musunuz. neyse zaten herkes yurt dışından almaya çalışıyordu sanırım :D


sevgiler

❤❤❤

16 Eylül 2010 Perşembe

MESAJ FİLMİNDEN GÜZEL BİR REPLİK



Hangisi daha olası?
Çok yüce bir Tanrı,
tüm kainatı yaratıp
daha sonra var olduğuna dair delil vermedi mi?
Yoksa O hiç yoktu da
kendimizi küçük ve yalnız hissetmememiz için
O'nu biz mi yarattık?



❤❤❤

HARD CANDY PARFÜM



Strawberryden son alışverişimde binbir tereddüt ile almıştım bu parfümü.

tereddütlerimde haklıymışım aslında.koku notaları tam benlik bir parfüm olmadığını göstermişti bana. ama ben inatla hayalimde canlandırdığım parfüm olmasını hayal ettim ve birazda yetersiz ingilizcemle  okuduğum yorumların etkisinde kalmış olmalıyım. =)

bu bir pamuk şeker kokusu değil, yoğun karamel kokusunun içine atılmış bir tutam baharat ve bir avuç ezilmiş hoş kokulu çiçek düşünün.

açıkcası wish parfümünün tarzında bir koku bu. ki ben kullanamam o parfümü hiç, yurtta bir arkadaşım vardı her sabah o parfümü kullanır odadan çıkardı, akşama kadar wish koklardık sonra. :D 

ama bazı zamanlar olur hani, ağırbaşlı, oturaklı, ben burdayım ve ciddiyim diyen bir parfüme ihtiyaç duyulur ya, benim o durumlar için bir kokum yoktu, artık var.

bitmesi çok uzun sürecek zaten 100 ml bu parfüm.

kutu tasarımı ve şişe tasarımı çok hoş.

❤❤❤

15 Eylül 2010 Çarşamba

WATSON'S MAKYAJ FIRÇASI SETİ



Bu seti indirime girdiğinde merak edip almıştım.

hata ettim çünkü fırçalar gerçekten çok kötü.
4 lira gibi bir fıyatı vardı ve görünüşünden işe yarar gibi gelmişti.

açıkçası makyaj fırçalarına acaip paralar ödeyen biri değilim. kullanışlı fırçaları komik fiyatlara bulabiliyorum genelde. zaten çok uzun süre gidiyorlar kullanım olarakta.

bu setteki fırçalardan biri de, oje sürdükten sonra taşan yerleri temizlemek için kullanılmaya başlandı. yelpaze şeklinde olan da kullanılabilir gibi geldi bana.diğerleri de uygun bir görev için bekleyecekler.

❤❤❤

İNSANLAR ÇİFT YARATILIR MI?

Geçenlerde izlediğim bir filmde Jeffrey Dean Morgan rol alıyordu. ve ben daha önceden nasılsa onu görmemişim.
görür görmez de hemeen
javier bardem'e  benzediğini farkettim.

bunlar  Jeffrey'nin resimleri,









şimdi de javier bardem'in resimleri geliyor








hatta buyrun ben bunlara bakarken, benzeten başka birileri resimlerini yanyana koyarak incelemiş onu da ekleyeyim =)



soldaki jeff, sağdaki javier.


sizce de benzemiyorlar mı, dünya üzerinde bana da böyle benzeyen biri var mı acaba,

varsa ortadan kaldırmalıyım onu, tek olmalıyım :D

❤❤❤

14 Eylül 2010 Salı

NAİL ART DENEMESİ


flormar nail art ojeleri aldıktan sonra bir heves denemiştim. basit bir şekil denemesi yapıp bir gün kullandım.
benim gibi acemilere ilham olsun. 

❤❤❤

SEPHORA TRAVEL SİZE VÜCUT LOSYONU



geçen sephora indiriminden almıştım bu  seyahat boyu, minik minik paketlenmiş vücut losyonlarını.

gecikmiş bir yazı yani bu. ama sephoranın bu indirimi yılda bir kereden fazla yaptığını düşünürsek belki bir sonraki sefer için birilerine yarayabilir.

gördüğünüz gibi 10'ar ml'lik üç küçük paketten oluşuyor her ürün.ben 4 tane almışım. sanki kremsizlikten ölüyorum da =)

ama yanlı hatırlamıyorsam 1 tl idi fiyatı ondan abartmış olsam gerek.

ürün için genel bir yorum yapmak gerekirse,

tam bir yaz ürünü hem taşıma kolaylığından hem de hafif limonumsu kokusundan dolayı. çok çok ince bir yapısı var. süt kıvamında neredeyse ve bu yüzden kullandıktan sonra yoğun bir ferahlama yaşıyorsunuz.

ancak 10 ml bu sıvı halinden dolayı tek seferde kullanmak için fazla geliyor. aslında paketlerin tek kullanımlık olması gerekirdi.

benim gibi her an yanınızda krem bulundurma ihtiyacı hissediyorsanız, sık sık ev dışında konakladığınız için büyük kutu krem taşımak zor geliyorsa bu pratik ürün sizin için üretilmiş demektir.

nemlendirmesi konusunda çok birşey beklemeyin fiyatıda çok ucuz zaten aşırı kuru ciltlilere böyle sıvı ürünleri önermiyorum.koyu kıvamlı ürünler kullanmalısınız.


❤❤❤

13 Eylül 2010 Pazartesi

FİLM: JULIE&JULIA



Bu filmi yeni izleme şansı buldum.

tüm bloggerlara şiddetle tavsiye ediyorum.
blogun bu aralar ne kadar tenha olduğunu farketmişsinizdir.

burası benim günlüğüm aslında.bloglamadığımda yaşamıyor da değilim.sadece yoğun bir motivasyon kaybı yaşıyorum. neyseki arada böyle güzel yapımlar çıkıp gaza getiriyor beni=)

not: kızın gelen yorumlarda yaşadığı mutlulukta kendimi gördüm.

sevgiler
rosein.

1 Eylül 2010 Çarşamba

şişme yelek lazım bi de. bugun havalar soğuyunca :)) var mı gözüne çarpan bi şeyler?

:D hehee ben de kışlıkları aradım hemen. şişme yelek biraz kalın kaçıyor muhtemelen montlarla iner sezona şimdi ara sezon gibi biraz.

Ask me anything

Related Posts with Thumbnails