31 Ocak 2011 Pazartesi

LOREAL DERMO EXPERTİSE BALANCE İDEAL TEMİZLEME SÜTÜ


size ilginç bir ürün tanıtımı yapacağım. 
benim için ilginç çünkü karma ciltlere özel gördüğüm ilk temizleme sütü buydu.

ürünü çilekte parfüme kargo ücretsiz olsun diye öylesine sepete koymuştum tam olarak ne işe yaradığını bile bilmiyordum sadece temizleme sütü olduğunu anlayabilmiştim. dedim neyse gelince okurum arkasını öğrenirim neymiş ne değilmiş.

ama aklıma hiç üzerindeki yazıların ingilizceden başka bir dil olabileceği aklıma gelmemişti :D
ispanyolca tüm yazıları. öylece bakıştık bir süre.taki ben ispanyolcadan tercüme edecek bir arkadaş bulana dek. sağolsun bana arkasındaki tüm yazıları açıkladı da, içim rahatladı ve kullanabildim yoksa otomatik çeviri sitelerine güvenmemiştim :D

sonuç olarak ürünün karma ciltleri dengelemeye özel bir yüz ve daha da önemlisi göz makyaj temizleyicisi olduğunu öğrenmiş oldum. gözler için kullanılabileceğini hiç bilmiyordum güzel bir süpriz oldu benim için.

tamda nivea göz temizleyicimin yedeklerini de bitirmiştim.ve yeni yedek olarak aldığım diadermine iki fazla sıvı temizleyici yağ bezesi oluşumuna sebep olmuştu.

pamuk yardımı ile kullanılan temizleyicileri sizin de benim kadar sevdiğinize eminim. 
çünkü siz de üşeniyorsunuz  makyajınızı çıkarmak için soğuk suyu yüzünüze arkadaş etmeye.=)

kokusuna da bayıldım ben.hafiften salatalığımsı bir kokusu var. hiç iç baymıyor.gayet yerinde bir koku.

göz makyajını suya dayanıklılarda dahil olmak üzere çok başarılı bir şekilde temizliyor.ama sanırım ağır yüz makyajını çıkarırken biraz fazla oyalayabilir.sadece allık,aydınlatıcı falan varsa, fondoten kullanmıyorsanız yine de iyi iş görür.

tr de de satılıyordur mutlaka biryerlerde, görünce ben de arkasını tekrar okumayı düşünüyorum :D


sevgiler, 
rosein.

♕♕♕



30 Ocak 2011 Pazar

HM BİLEKLİKLER






Şu HM nin geldiği iyi oldu sanki.:D

♕♕♕

27 Ocak 2011 Perşembe

HM HAYVAN FİGÜRLÜ KÜPE SETİ


geyikli yüzük setini bulamamıştım o yüzden hevesimi alayım en azından diye bu küpeleri almıştım. bu setteki tilki ve sincapa ısınamadım gerisini seviyorum. :D

hala vardır bundan mutlaka.fiyatı da çok uygun. zaten hm deki en ucuz ürünler takılar.bu yüzden ben de her gidişimde oraya dalıyorum:D

bu arada geyikli yüzüklerden sonra çıkan sezona ait bu ürün.bence saçma bir mantık. ikisini aynı sezonda çıkartsalar daha çok satardı diye düşünüyorum.

♕♕♕

26 Ocak 2011 Çarşamba

HM GEYİKLİ YÜZÜK



twitterda da hep bahsediyordum, geyikli yüzük isterim diye ama bulamamıştım bitti demişlerdi, indirim döneminde depodan çıkıvermiş. 

çok sevindim.çok sevdim=)

hevesimi alayım diye bir kaç gün hepsini birlikte bile kullandım:D

bu hayvan figürleri süper.
geyikli yüzük setini bulamadan önce küpelerini bulup atlamıştım üstüne hiç yoktan iyidir diye.ama o setin fotoları başka bir posta konu olur artık :P

♕♕♕

25 Ocak 2011 Salı

PELERİN AŞKINA!



Şu indirim dönemleri de bana yaradı :D

gri pelerin Hakan Yıldırım For Koton koleksiyonundan bir parça.


diğeri de, stradivarious'tan. neredeyse topshoptakinin aynısı olan camel pelerin. sanırım sadece düğmeleri değişik.ben hemen indirim günü almadığım için tamamen şans eseri bulabildim.sanırım bu ürünün sonuncusu bana kalmıştı :D

ikisi de kaşe olduğundan gayet sıcak tutuyor.hatta camel renginin altına kalın bişey giyemiyorum sıcaktan. 
sadece aşırı rüzgarlı havalarda giyilmemeli çünkü savrulan rüzgarı içine alıp üşütebilirler.

ya böyle çekince sanki çok güzel çıkmamışlar. giyince daha bi hoş duruyolar.

indirimlerin son kısmı en karlı kısmıdır genelde. o yüzden vakit bulursanız indirim sonu gezintisi yapmanızı tavsiye ederim.

bir de, stradivariousta hermes birkin tarzı çantalar 60tan 39'a, channel tarzı çantalar da 25 ten 15e düşmüştü.

♕♕♕

24 Ocak 2011 Pazartesi

MİSSY'DEN HEDİYELER

 
bu güzel hediyleri kazanmak ve yeni bir blogger ile tanışmak isterseniz,


23 Ocak 2011 Pazar

+200 =)


ikiyüzü geçtik.
vatana millete hayırlı olsun.

iyi ki varsınız..


22 Ocak 2011 Cumartesi

GEÇTEN GEÇE YILBAŞI POSTU=)





bunlar yılbaşında arkadaşa yaptığım nail artlar.tırnakları  ne kadar güzel değil mi =)uzun ve incee.
elbisesi lacivert pullu olduğundan diğer tırnaklara parlement mavisi sürmeyi tercih etti.





bunlar da kendime yaptıklarım. evet evet arkadaşınkiler daha güzel oldu :D
bu arada pastel 76 numaralı kış sezonu ojesi ne kadar mükemmel. favorim olduğunu söylemeden edemicem. tek kattan fazlasına hiç gerek kalmıyor. hızlı kuruyor. ve türk markalarını sıradanlığın dışına taşıyan bir renk.
yalnız bu sezon öne çıkan ünlü markaların zümrüt yeşili ojelerinden bir farkı var bu ojenin, o ojeler siyah alt tonluyken bunun alt tonu lacivert. twitterda da söylediğim gibi tam bir çam ağacı yeşili. yılbaşı için daha güzel bir renk olamazdı. ne çok övdüm =) ama çok sevdim.


yılbaşı ve kestane ile huzur arasında doğru orantılı bir ilişki var diye bir tez ortaya atsam karşı çıkan olmaz herhalde. ben bayılırım klasik şeylerle uğraşmaya.eskiden ne güzel dansöz çıkardı tv de. çocuktum o zaman. büyüyünce dansöz olacaktım(aramızda kalsın).

neyse işte, yılbaşını geçirdiğim köyümüzdeki sobayı öyle bir yaktılar ki, kıpkırmızı oldu.ben de belki her daim şehir hayatı yaşamış ve bu olayı görmemiş olanlarınız vardır diye resimlemiştim. 


bu kırmızılık geçince kestanelerimizi pişirdik.mandalina kabuklarımızı kavurup doğal oda parfümü yaptık.
yılbaşı gecesi nedeniyle giydiğimiz ince çoraplarımızla ayağımız soğuk fayansa değdiğinde irkilip zıpladık, her zamanki şeyler işte.

bu anı da burda saklı kalsın istedim.


16 Ocak 2011 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUÇLANDI



ilk talihlimiz,

Gizemli Tosbaga dedi ki...

Canım merhaba, izleyicinim. Blogumda duyuru yaptım.
http://gizemlitosbaga.blogspot.com/2010/12/roseinden-150-izleyici-cekilisi.html

Broşa bayıldım, umarım bana çıkar bir tanesi :)
İzleyicilerinin katlanarak artması dileğiyle...

teşekkürler.

gizemli tosbaga

ikincisi ise,


ece dedi ki...

çok beğendim çook kokoşun tekiyim zaten çok baştan çıkarıcı bir hediye doğrusu:)
izleyicinim bloğumda yer verdim
http://derinceece.blogspot.com/2010/12/paylaslan-hersey-guzeldir-den-harika.html
umarım kazananlardan olurum
ece 


hayırlı olsun kızlar. 

18 ocak saat 24.00 a kdr bana ulaşın lütfen. yoksa yeniden çekiliş yapmam gerekecek.

katılan herkese teşekkür ediyorum.
tekrar böyle etkinlikler yapmayı düşünüyorum. blogla bu ara çok ilgilenemediğimden o boşluğu mini çekilişler ile tamamlayayım diyorum =)

takipte kalın.

sevgilerimle..

not: kazanan numaralara dikkat ettiniz mi=) ben de hep ilk yorum yapan olmayayım diye bir süre bekler öyle katılırım çekilişlere, ilk numaralar şanssız gibi gelir demekki yanılıyormuşum :D

♕♕♕

8 Ocak 2011 Cumartesi

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 8




yokluğumu hissediyor musunuz? 
bloğu biraz aksatıyorum farkındayım ama yoğun bir dönemdeyim.

ama hayatın önceliklerine mi yöneldin diye sorarsanız sanal dünya ile ilgilenmeyenler tarafından bir mahalle baskısı altında olmadığımı da söyleyemem.hayatımın öncelikleri konusunda halen yargılanıyorum.

belki siz de yaşıyorsunuzdur, belki de hiç anlayamayacaksınız neyden bahsettiğimi ama eskiden bize hep bahsedilen bir kuşak farkı olayı vardı. yavaş yavaş varlığını hissetmeye başlıyorum.

şu anda internet olmadan hayatını sürdüremeyecek olanımız yoktur tabiki ama ben bir arkadaşımın hep dediği gibi 'hayatın nimetlerinden yararlanmanın gerekliliğine' inanıyorum. 

bir işi iki dakikada halledebilme ihtimalim varsa niçin saatlerimi harcayayım? ya da bir iletişimi 10 sn de halledebilecekken telefonda dakikalarımı çalacak olan bir nabersin merasimine dalayım?

yepyeni insanlarla, kendi kafamda olan insanlarla (ki onlar sizsiniz), sosyal ağ üzerinden de olsa tanışıp paylaşımlar gerçekleştirebilecekken, niçin sırf yüzünü de göreyim diye binbir ihtimalle denk gelse de gerçekte tanışsam diye bekleyeyim?

bir yakınım kocasının doğum günü için laptop hediye etmesine bozulmuş. sebebi, daha kişisel bir hediye beklemesi. çünkü henüz olayı tam çözememiş,sanal alemin içine girememiş, özümseyememiş. kişisel bir hediye yerine kendisine yepyeni bir kişilik hediye ediliyor,kendi kişiliğini sergileyebileceği başka bir ortam hediye ediliyor. bilgisayardan daha kişisel bir hediye olamazdı belki.

internet bir seçenek değil zorunluluktur artık.
bir an evvel herkes bunu kabullenip bir rahatlamalı.

şimdi soruyorum. yarın yanınıza şemsiye alacak mısınız?
isterseniz sabah haberlerinin ardından çıkacak olan hava durumu haberini bekleyebilirsiniz cevaplamak için.

♕♕♕

2 Ocak 2011 Pazar

NYUU'NUN ÇEKİLİŞ TALİHLİSİYİMM =)


bu resimdeki hediyelerin heeepsi artık benim =)

aslında hiiç şansım yoktur böyle şeylerde. ama bu kez talih kuşu beni öptü ;)

hediyelerin hepsi süper. çok sevindim cnm. hele avon glossun karpuz kokusu beni benden aldı=)

nyuu'cuğumu hala takip etmeyeniniz yoktur herhalde?
var mı?
yoktur yoktur.


Related Posts with Thumbnails