11 Şubat 2010 Perşembe

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR

blogcudaki blogumda yani rosein.blogcu.com da 'filmden beyinde kalan kırıntılar' vardı. henüz bu blogda öyle bir ilham yaşamadım. ama kısa kısa içimdekileri dökebilirim.




-aşkı memnu gecen hafta çıkmadı üzdü bizleri,


-yetenek sizsiniz seçmelerde mükemmeldi yarı finalde torpil düşüncesi yaratacak kadar batırdı kendisini,


-facebook yeni arayüzü ardından online olan kişi sayısı giderek azalıyor,kimse sevmedi heralde ben gibi =),


-istanbul üniversitesi online ders kaydına geçmeye çalıştı. henüz başaramadı.ders kadı yaptırması gereken herkese sabır diliyorum. kendim dahil :D


-mükemmel bir parfüm aldım.ama kendimden başka herkese yakışacağını düşünüyorum, bende sevemedim bi türlü.


-twitterda olsa bu kadar gevezelik yapamazdım diye sevindim şimdi. :D


-havalar da soğuk gidiyor.soğuktan hasta olursam korkusunun yarattığı stres yüzünden bağışıklık sistemim zarar gördü.artım daha rahat hasta olabilirim. bu da umut hocadan yadigar, 'kendi kendini gerçekleştiren kehanet olmak üzere' (selffulfilling prophecy)


-yazıyı sıkılmadan buraya kadar okuyanlara sevgilerimi iletiyorum :D






❤❤❤
 
 
DİPNOT:resimin alındığı site üstünde yazıyor. arkaplandır kendisi, büyütüp kaydetmek için üstüne tıkırdatalım. mutlaka siteyi ziyaret edin. mükemmel bir sanatçı olmalı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails