14 Mart 2010 Pazar

EYÜP SABRİ TUNCER KAMPANYASI PART-3

kampanyanın son gününde son siparişleri de paylaşmak istedim. antibakteriyel el temizleme mendili satın aldım 24'lü. çok beğendim. bende buna benzer bir ürün vardı ama parfümsüzdü.gerçekten çok ağır koktuğu için kullanırken zorlanıyordum. eyüp sabri'miz bizim için parfümlüsünü yapmış sağolsun çok kullanışlı bir ürün. muhtemelen de internette hazır satışı varken bittikçe almaya devam ederim.

hediye seti 'potion of love'. internette bu kokunun yorumlarını bolca bulabilirsiniz. yoğun bir bal kokusu hissettim ben. zaten bal da yiyemem beni fena yapar. aynı his oluştu. kişi zevkine göre doğru seçilmesi gereken bir ürün. biz de zaten annem için sipariş vermiştik =)

kampanya iki  saat sonra bitecek. stoklarla ilgili bir bilgim yok ancak kaçırılmayacak bir fırsattı bu. umarım herkes gönlünce faydalanmıştır.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails