9 Kasım 2010 Salı

HOLOGRAFİK OJE VE YAPIŞKANLI TIRNAK SÜSÜ



Feryal Bijuteriden aldığım yapışkanlı tırnak süslerini hem kendimde hem de kuzenimde kullanıp fotoladım.

iki çeşidini göstermiş oluyorum böylece. ne yazıkki üretilen farklı desenlerine isim ya da numara vermediklerinden kendi yaratıcılığımla isimlendirmem gerekecek.

işte bu benim elime uygulanmış olan ismi
holo yansımalı gümüş çiçek
olsun.

yalnız bu sert bir nail art. çiçek kenarları da tırtıklı olduğundan ben fotolayana kadar bile bozulmalar yaşandığını görüyorsunuz. tavsiyem bu ürünü alıp kullanırsanız, kullanacağınız gün uygulamanızdır.

bu da kuzenimin elindeki nail art ismi
nazik çiçek
olsun.
bundan ben de yok ona kaptırdığım için :D


gördüğünüz gibi onun tırnakları benimkilerden gayet daha biçimli.
nazik çiçek isimli ürünümüz gayet elastiki yapıda olduğundan tırnağa çok uyumlu kıvrımlı köşelerde bile kalkma falan yapmıyor. üzerinden bir parlatıcı ile geçilince kalıcılığı da artmış olur.


♕♕♕






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails