5 Ağustos 2010 Perşembe

FİLM:INCEPTION-BAŞLANGIÇ


çook uzun zamandır beklediğim bu filme ilk çıktığı gün gittim. ama bu yazı bir 'filmden beyinde kalan kırıntılar' yazısı değil. zaten bu köşenin adını çok uzun buluyorum değiştirmeliyim :D

sadece önermek için burdayım. çok fazla film izliyorum ve ne yazıkki her zaman iyi filmlere rastlayamıyoruz.
bu film şimdiden kült denilebilecek bir film. 50 yıl sonrasına gittiğinizde de bahsi geçecek. klasikler arasında önemli bir yere sahip olacak.

ince detaylarla örülmüş bu güzel filmi sakın kaçırmayın. efekt içeren bir film olduğundan sinemada izlemenizi tavsiye ediyorum.

şimdi filmden bir kaç resim ile sizi başbaşa bırakıyorum.

filmle ilgili çok yazılıp çizildi, azcık aramayla bin çeşit yoruma ulaşabilirsiniz.benim tek yorumum şiddetle tavsiye ettiğimdir.















1 yorum:

  1. bunu bende izlemeliyim genel olarak herkes beğenmiş :D merak içindeyim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails