8 Ocak 2011 Cumartesi

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 8




yokluğumu hissediyor musunuz? 
bloğu biraz aksatıyorum farkındayım ama yoğun bir dönemdeyim.

ama hayatın önceliklerine mi yöneldin diye sorarsanız sanal dünya ile ilgilenmeyenler tarafından bir mahalle baskısı altında olmadığımı da söyleyemem.hayatımın öncelikleri konusunda halen yargılanıyorum.

belki siz de yaşıyorsunuzdur, belki de hiç anlayamayacaksınız neyden bahsettiğimi ama eskiden bize hep bahsedilen bir kuşak farkı olayı vardı. yavaş yavaş varlığını hissetmeye başlıyorum.

şu anda internet olmadan hayatını sürdüremeyecek olanımız yoktur tabiki ama ben bir arkadaşımın hep dediği gibi 'hayatın nimetlerinden yararlanmanın gerekliliğine' inanıyorum. 

bir işi iki dakikada halledebilme ihtimalim varsa niçin saatlerimi harcayayım? ya da bir iletişimi 10 sn de halledebilecekken telefonda dakikalarımı çalacak olan bir nabersin merasimine dalayım?

yepyeni insanlarla, kendi kafamda olan insanlarla (ki onlar sizsiniz), sosyal ağ üzerinden de olsa tanışıp paylaşımlar gerçekleştirebilecekken, niçin sırf yüzünü de göreyim diye binbir ihtimalle denk gelse de gerçekte tanışsam diye bekleyeyim?

bir yakınım kocasının doğum günü için laptop hediye etmesine bozulmuş. sebebi, daha kişisel bir hediye beklemesi. çünkü henüz olayı tam çözememiş,sanal alemin içine girememiş, özümseyememiş. kişisel bir hediye yerine kendisine yepyeni bir kişilik hediye ediliyor,kendi kişiliğini sergileyebileceği başka bir ortam hediye ediliyor. bilgisayardan daha kişisel bir hediye olamazdı belki.

internet bir seçenek değil zorunluluktur artık.
bir an evvel herkes bunu kabullenip bir rahatlamalı.

şimdi soruyorum. yarın yanınıza şemsiye alacak mısınız?
isterseniz sabah haberlerinin ardından çıkacak olan hava durumu haberini bekleyebilirsiniz cevaplamak için.

♕♕♕

4 yorum:

  1. hehe super:) gecenlerde ayni seyi soylemistim. tabii ki internetsiz hayat olur ama internetle daha kolay.

    YanıtlaSil
  2. öyle valla cnm.ne gerek var kendimizi zora sokmaya :D

    YanıtlaSil
  3. roseincim nerelerdesin gerçekten merak ettim seni, paylaşımlarını özledim açıkçası işte internetin bir yararı daha, yüzünü bile görmediğin insanları özletebiliyor paylaşımlarından dolayı, sıcaklığını samimiyetini yansıtmayı bildikten sonra heryerden alabiliyor insan bunu katılıyorum sana, daha sık yazman dileğiyle mucx ;)

    YanıtlaSil
  4. canım valla çok yoğunum bu aralar, pek vakit bulamıyorum ne yazıkki. ben de özledim yazmayı. ama takibe devam ediyorum bu arada.blog okumayı boşlamıyorum=)) sanıyorum ki yaza kdr sürecek bu blogu boşlama durumu ama burdayım yani.sadece yazı yazamıyorum. =)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails