4 Kasım 2012 Pazar

BATH AND BODY WORKS

gectigimiz gunlerde marmarapark alisveris merkezi beylikduzunde acildi, keseme yazikki bana da yakin. :)

gidince bir baktimki icinde bath and body works var. dayanamadim hemen bir mist.cikarmasi yaptim.

ozellikle kaliciligi yuksek olan parfum kokularina hic dayanamayanlar icin bende.oldugu gibi alkolu bol sizi sikmadan yormadan kolayca ucan vucut.spreyleri hayat.kurtarici oluyor.

bu arada kendime de cook soz verdim, bir sene boyunca parfum namina birsey almak.yok, blogda yeni alinmis urun gorurseniz mail ve yorumlarla kinamak serbesttir. devir tasarruf devri :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 yorum:

  1. güle güle kullan cnm alışveriş merkezini merak ettim tabi bu mağazayı da, yolum düşerse deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm bu yöredeki en kapsamlı alışveriş merkezi kendisi, rossman falan da var içinde watsons ve gratis de var kişisel bakımda herşey var :D

    YanıtlaSil
  3. ay rossman varsa tamamdır şimdi hatırladım ben rossmanın ilgililerine mail atmıştım uzun zaman önce neden istanbul avrupa yakasında rossman yok diye onlarda o bahsettiğin alışveriş merkezinde açılacağını söylemşti :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails