14 Haziran 2010 Pazartesi

BENEFİT HOLLYWOOD GLO


benefit hollywood glo

Bu ürün de bourjois allık ile birlikte makyaj kozmetik blogundan aldığım diğer ürün.

öncelikle cam şişede olduğunu bilmiyordum görünce şaşırdım.

ürün simli bir aydınlatıcı aslında ama pek açık renk olmadığı için elmacık kemiklerinin üst kısmına sürülmemeli bence. tam allık sürdüğümüz kısma sürersek daha güzel bir görüntü elde ediliyor.
birde ben yüzümün tamamına uygulamayı denedim. twitter'dan takip edenler görmüştür yazdığımı,
seda sayan yanımda halt etmiş =)
tüm yüze kullanılacak bir ürün değil yani. aslında çok hafif sürülmeyecekse gece çıkarken bile kullanmak abartı kaçabilir. zaten ürünün adı üzerinde hollywood glo. türkiyede sürüp dolaşamazsınız.

yine de ben her fırsat bulduğumda sağıma soluma sim dolduracağımdan eminim.
ben ışıltı ve aydınlık istiyorum ama dikkat çekmesin daha usturuplu bir ürün olsun diyorsanuz eğer size bu ürün yerine, elf shimmering facial whip ürünlerini tavsiye ederim.
onda da ışıltı var ama çok çok ince olduğundan dağıtıldığında hafif bir aydınlatıcı görevi görmüş oluyor.



bu yoğun sürülmüş hali. yanağınıza sürdüğünüzde böyle bir aydınlık elde etmiş olacaksınız tabi bu flaşlı çekim olduğundan bronz gül kurusu rengi belli değil çok beyaz duruyor.



iyice dağıtıldığındaysa işte bu simli-ışıltılı hali alıyor.ben bunu çok sevdim. yüzüme olmasada, dekolteye  hafifçe kollara sürülebilir bence gece çıkarken.

zaten ürün 30 ml. ve çok minik kullanmak gerekiyor. bu bakımdan evladiyelik sayılır.kola bacağa sürmekte sakınca yok.

ürünün kokusunu ben çok sevmedim nedense bana hamur kokusunu hatırlattı. ama annem sevdi mesela, kişiye göre sevgi seviyesi değişebilecek bir koku. dayanılmayacak gibi değil asla.

olmazsa olmaz bir ürün değil, benim gibi çok ışıltı seven biriyseniz edinebilirsiniz.

sevgiler, rosein.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails