11 Haziran 2010 Cuma

KIRILAN PUDRAYI PRESLEDİM


Bu çook önce yazılması gereken bir yazıydı aslında. ama uzun süredir öylece duruyordu ki zaten ben de bir türlü bloga yazı yazma kudretine sahip olamamıştım=)

sevgili blogcu arkadaşımız mughetto'dan aldığım bu mineral pudra ne yazıkki hain ptt görevlilerinin gazabına uğramıştı.

öyle iyi paketlenmiş bir ürünü nasıl o hale getirdiler merak ettim.
hem şu çatapatlı kağıtlara hem de iki köpük arasına koyulmuştu ama köpük ikiye ayrık geldi ortadan.yani muhtemelen çiğnemişler ürünü.

devlet memuru sonuçta onlarda, iş yapmasalarda alacaklar paralarını acaba böyle bizim ptt hizmetlerini kullanmamızı engellemek için özellikle mi zarar veriyorlar?
neyse.

gelelim ne yaptığıma, pressleme yöntemlerini makyaj çantam gibi bir çok bloga görebilirsiniz, ben resimlememiştim. 

ama preslerken alkol kullanmadım. oriflame spa serisinden, mavi rahatlatıcı nemlendirici bir su vardı bende. 
onu kullandım gayette güzel oldu=)
biraz daha yoğun bir yapıya büründü ama presleme tam olarak gerçekleşti. üzerine de sıradan bir peçete aldım onunla baskı yaptım. fazla suyu da ilk anda emmiş oldu. =)

❤❤❤

2 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım. Biraz sıkıntılı oldu ama , umarım pressledikten snr kullanabilirsiniz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. mughetto, saol canım.önemli değil, presledim patakrem tarzı bir yapısı var kullanışlı oldu. tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails