14 Aralık 2010 Salı

ORİFLAME SWEDİSH SPA BEAUTY WONDER OİL




merhabaa,

size bu ürünü anlatmak için sabırsızlanıyordum.

son siparişimle aldığım bir ürün bu henüz diğerlerini de sizinle paylaşmadım siparişin genel bir yazısını yazmadım direk ürünlere geçtim.

oriflame piyasadaki çoğu ürüne göre daha doğal ürünler üretiyor öncelikle bunu hatırlatmalıyım. ben naturel ürünlerden kimyasal içerenler kadar randıman alamıyorum hiçbir zaman. bu da ürünü daha fazla tüketmeme ve hızlı bitmesine sebep oluyor. oriflame ürünlerinde de yaşıyorum bunu ama yine de düşününce uygun fiyata neden daha doğalını kullanmayayım diyorum. gerçekten indirimleri takip edince komik fiyatlara alıyorum istediğim ürünleri.

swedish spa serisinden bir scrub üründen burada  bahsetmiştim.
o üründe tuz gibi olan scrubın bir çeşit yağ içinde olduğunu ve yağın nemlendirme sağladığını söylemiştim. işte bu ürün o yağ gibi bir ürün.kokusu dokusu o yağ kısmı ile tamamen aynı zaten aynı serinin ürünü bu da.
çok amaçlı güzellik yağı olan ürünümüz, hem banyo sonrasında ıslak olarak sürülen banyo yağı olarak hem de şampuandan önce saç bakımı için kullanılabiliyor. ben vücut ürünü olarak daha çok memnunum. 

eğer bu ürüne erişemiyorsanız benzer bir etki için bebe yağlarını duştan sonra ama kesinlikle kurulanmadan önce kullanmanızı tavsiye ediyorum. ben bundan önce onu kullanıyordum. duş sonrası acilen kremlenme ihtiyacını geciktirebilirsiniz bu şekilde. 

bu ürünün bebe yağından farkı ise, öncelikle daha hızlı emilmesi. bir de bu ürünü ıslan tene sürdüğünüzde beyazlaşıyor sebebinden emin değilim. tabi bir de koku farkı var. limonlu zencefilli bir kokusu var ürünün ama ben memnunum seviyorum kokusunu.

güzel yani ben sevdim. tavsiye ederim =)

♕♕♕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails