17 Mayıs 2010 Pazartesi

ORİFLAME MAYIS ALIŞVERİŞİ VE LA ROCHE POSAY EFFACİLAR GEL


DEVAM EDEN HEDİYE ÇEKİLİŞİME KATILMAK İÇİN BURAYA TIKIRDATABİLİRSİNİZ.

diplediklerim postunda biten yüz yıkama jelini göstermiştim. onun yerine de önceden kullanıp çok memnun olduğum yüz temizleyiciyi alacapımdan bahsetmiştim. vakti geldi ve aldım. hala memnunum. =) bu ürünü çook tavsiye ederim.



diğer ürünler de oriflamedan aldıklarım. daha önce bahsetmiştim, oriflame ürünlerini rahatça alabilmek için üyesi olmuştum. 
bu  ay aldığım ürünler de, 


spa serisinden vücut arındırıcı, içinde minik tuz gibi tanecikler ve bir çeşit yağ var, kullandıktan sonra yıkamayla bile çıkmıyor o yağ ve nemlendirme sağlıyor.





resimde görülen ruju arkadaşım için getirttim. 
visions very you georgeous rengi.





sarılı şişede şeftali kokulu ayak ve ayakkabı spreyi var. geçen yıl ayak için çilek ve mentollü jelini almış çok sevmiştim, az kaldı hatta o ürün bir sonraki dipledim postunda yer alacak sanırım. 
bu yıl da şeftalilisini deneyeyim dedim, iyi etmişim kullanışlı ve güzel kokulu bir ürün.



bir de bu var,
3'ü bir arada bir temizleyici.
temizlerken makyajı çıkarıyor, tonikliyor ve nemlendiriyor. tüm cilt tipleri için uygun.
aslında biraz komik bir deyiş bir cilt ürünü için 3'ü bir arada. hepsi böyle kolayca yapılabiliyorduysa niçin ayrı ayrı hepsini alıyoruz her seferinde diye düşündüm, ardından çok bir fayda beklememeye karar verdim. 
üşendiğim zamanlarda kullanırım makyajlı yatmaktan iyidir diye düşünüyorum.
ürün kullandığım kadarıyla benim cildim için biraz fazla nemlendiriyor karma ciltliyim bu arada ben. 
kokusu falan güzel ama işe yarar bnce.

zaten oriflame ürünlerinin bence önemli bir özelliği bu. henüz kokusunu sevmediğim ürüne rastlamadım.önemli bir kriter.

haziran içinde şimdiden bir iki ürün beğendim. ilerde paylaşırım.


sevgiler,

rosein.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails