4 Nisan 2011 Pazartesi

BLOG SANSÜRÜ KALKMIŞ


NOT: blog kelimesi özel bir isim değildir ve sonuna ünlü ile başlayan bir ek alırken son harfi yumuşamaya uğrar. böyle yapılsın, böyle yazılsın!

bir şeyi kaybetmeden değerini hiç anlayamıyoruz değil mi?
blogu zaman zaman benden zaman çalan bir ortam olarak görüyordum. şimdiyse nasılda rahatlatıyormuş içimi döktüğüm zaman onu anlamış bulunuyorum.

herkesten öncelikli ricam, nasıl olsa sansür kalktı diye düşünmeden bir dahaki benzer durumlara hazırlıklı olmamız. blogumadokunma hareketinin facebook sayfasını burdan takibe alabilirsiniz.

bu zaman içerisinde bir çok yazı birikti, emin olun resimlerini bile çekesim gelmedi uzun süre nasıl olsa paylaşacak blogum yok diye. twitter da bile suskunlaştım.
bunalıma girdim sansür yüzünden tazminat davası mı açsam :D kaybım çok derin :DD


sizi seviyorum.

sevgiler,
rosein.

not: resimdeki benim ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails