25 Nisan 2011 Pazartesi

DOĞAL TAŞLI BİLEKLİK


şu burçlara göre uğurlu taşlar olayını duymuşsunuzdur.
pazarda bir tezgahta birçok doğal taşlardan yapılmış bir çok takı gördüm.
böyle rengarenk falan insanı çeken bir yapısı var. 

belki de bu doğal taşların çekici etkisinden dolayıdır bilemem.

ben aslan burcuyum benim burcumun taşı buymuş öyle dedi satıcı, bilekte de güzel durunca dayanamadım aldım. sonrasında farkettim ki benim uğurlu taşımdan çok yandan sarkan minik taşlar hoşuma gidiyor. çıkır çıkır renkli ama şatafatlı değil tam benlik. aşk yaşıyoruz uzun zamandır bu bilekliğimle.

ben çok sevdim onu, siz de sevin =)

sevgiler,
rosein.

2 yorum:

  1. bende sevdim tatlımm, adı ne taşının, ya benim en çok turkuaz taşı hoşuma gidiyor rengi itibariyle daha çok ama yay burcuyum, kendi taşımı almalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ben yeşim taşını çok merak ediyorum bakıcam pazar günü inşallah :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails