29 Eylül 2011 Perşembe

BOBBI BROWN NATURAL FİNİSH LONG LASTİNG FOUNDATION- 3.5





çok yorumlayamayacağım çünkü fondoten deneyimim çok az. mecbur kalmadığım durumlarda elimin gitmediği bir ürün fazla karşılaştırma da yapamıyorum. artık her gün düzenli olarak kullanmak zorunda kalacağım için iyi bir şey olsun diyip bunu aldım çok memnun kaldım. cildime krem sürmüş gibi hissediyorum hiç bir ağırlık yok. sürüldükten sonra ben burdayım diye de bağırmıyor. t bölgesinde parlama gibi bir problem de yaratmıyor ama tüm denemelerimde üzerine ince bir pudra geçtiğimi göz önünde bulundurmak lazım parlama konusunda.  tek eksisi pompalı şişede el ayarını yapmak çok zor oluyor çoğunca gereksiz ürün  çıkıyor dışarı ziyan olmasın diye yüzümüze yediriyoruz o durumlarda ve gereksiz yere makyaja yüklenmiş oluyoruz hoş değil.  

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails