15 Eylül 2011 Perşembe

UMUT VEREN ŞARKILAR LİSTESİ

liste yapmayı seviyorum. =)

bu da benim umut aşılayan parçalar listemden bir kesit. sizinle de paylaşayım, ne zaman ihtiyaç duyacağımız belli olmaz :D

por una cabeza (kadın kokusu filminin unutulmaz tango müziği)


i believe i can fly. hem de disney görüntüleri ile süslenmiş bir versiyon.


bir çaresi bulunur. 


pirates of the caribbean film müziği.


ayşeciğin pollyanna çakması filmindeki parça,
hayat sevince güzel =))


sailormoon opening theme,
bayılarak izlediğim bir çizgi filmdi müziğini hala çok seviyorum.


eylem- hayat devam eder.
tam piyasa bi şarkı ama listeme gayet uygun :D


son olarak, benim için çok mühim bir parça geliyor,
zor zamanlarımda çook yardımcı oluyor yıllardır.

mansur ark- gazla gitsin.

ne zaman kafanız bozuksa hemen son şıkka yönelin iki kere mansur ark dinlerseniz bişeyciğiniz kalmaz.

sizin de böyle kurtarıcı müzikleriniz varsa bilmeyi isterim.

sevgiler
rosein.

5 yorum:

  1. Süpersin kuzu! Candan Erçetin-Elbette, Sweetbox-Everything's gonna be alright;) xoxo

    YanıtlaSil
  2. aslıcıım bence senin şarkılar süper oldu hiç aklıma gelmemişlerdi. tam moda uygun tenx beybii =))

    YanıtlaSil
  3. supermıssssssssssssssssssssssss

    YanıtlaSil
  4. =) faydalanmana sevindim kokoşş.

    YanıtlaSil
  5. Ayrıca Hande Yener Yola Devam ve Yalın Üzülme

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails