1 Ekim 2011 Cumartesi

YUVARLAK KÜPELER



zordan çıkan yeni stilim 'sade tekdüze mono ton'
bu yüzden uçuk kaçık çoğu hayvan figürlü olan küpelerimi tarihin tozlu ve hafta sonlu sayfalarına gömdüm.

gittim yeni konsepte uygun birşeyler buldum.
ilk resimdekiler son dönemin piyasa küpeleri güzel parlıyor koyu rengi çok sevdim diğerleri zordan takılacak=)

ikinci resimde ilk 6 küpe hm nin çok sevdiğimiz takı bölümünden bir setti. özellikle ilk altın rengini çok sevdim.
bu ara altın rengi olan herşeyin deli gibi hastasıyım. 
çok fena gönlüm kaydı altına niye böyle oldum bilmem.
bu akım tutar benden söylemesi.

ikinci resimin sağ alt köşesinde dışlanmış gibi duran da yine sıradan bir küpe, 
kolay muhafaza edebilmek için bu sert plastiklere takıyorum bu tarz iğneli küpeleri.
çok düzenli oluyorlar tavsiye ederim.


sevgiler,
rosein.

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails