8 Temmuz 2010 Perşembe

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ: AVON'DAN PARFÜMLER


bir süredir avon'dan treselle parfümünün kokusu burnumdan gitmiyordu. yurtta kalırken yakın bir arkadaşım kullanmıştı  o zaman öyle deli gibi sevdiğim bir koku olmamıştı. benim için mevsimi gelmiş olmalı ki alana kdr rahat edemedim. çevremde hemen sipariş verebileceğim avoncu yoktu.
bende gg üzerinden takip etmeye başladım 1 tl den açılanlardan kaptım bir treselle, annemin today'i de bitmişti, ondan da aldım. aynı satıcıdan bir de resimde gördüğünüz pembik wish of love ı ucuza düştüğü için aldım.
böylece süper mutlu bir parfüm alışverişi yapmış oldum.
kokuları çok çok güzel.

today resimde yok anneme vermiş olmalıyım.

fiyat vermiyorum açık arttırma olduğu için ama çok çok uyguna geldiler katalog fiyatlarına, hatta indirimli fiyatlarına göre.


ben avon parfümlerini hep kullanıyorum.

sizin çok sevdiğiniz avon parfümleriniz var mı?

4 yorum:

  1. Wish of love pembee en sevip kullandığım tek parfüm diyebilirim (:
    Bitti hala alcam da alcak kimse yok:D

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan cnm,aradığını bulmana sevindim. passions ve lyrcal da benim çok sevdiğim avon parfümlerinden ama lyrcli artık göremiyorum kataloglarda :(

    YanıtlaSil
  3. Celebre ve Little Black Dress.. Senelerdir alamıyorum ama, çevremde hiç Avoncu kalmadı :( Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. nah a perfect day; bn de sevdim kokusunu çok hoşmuş, turuncusunu da kokladım bu ara, onu da çok begendim.

    cecilia, senin kullandıklarının ikisini de denememişim. umarım bulursun ama bazen güzel parfümleri bile kaldırıyorlar.=(

    dee makeup, ikisini de kullanmıştım. özellikle celebre tam bir klasik zaten.little black dress i de en son anneme aldık.

    avoncu bulamamak büyük sorun.sürekli kullanmak yapmak zor oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails