10 Temmuz 2010 Cumartesi

SCOTT BARNES DİAMOND DUST PUDRA


dönem dönem strawbery.net e gelen bazı ürünler bloggerlarımız arasında pek bir tutuluyor. ben kendime kozmetik yasağı koyduğum bir sıraya denk geldiğinden stila my mother,my hero 'yu alamamıştım yine öyle yayılmasına rağmen.ama bunu kaçırmadım.
bu ürünün yorumunu bir çok aradaşımız yaptı ve swatchladı ufak bir google magic ile hepsine ulaşabilirsiniz.

ben ürünü sevdim.gündüz de kullanabileceğimi düşünüyorum ışıltıları iyi dağıtılıyor ve beni rahatsız etmedi.

mini bir swatch vereyim google ile uğraşmak istemeyenlere.



en yoğun duruşu bu.

ama bu ürünle ilgili asıl konu bana ulaşmasında yaşadığım sıkıntı. biliyorsunuz çilek siparişleri takip edilebilir şekilde kargolanıyor. 

isviçreden kargolanan bu ürün istanbula 2 gün içerisinde ulaştı ne kdr müthiş bir süre değil mi? gelin görün ki benim elime geçmesi 10 günü buldu.kaybolacağına inanmıştım.
bir ptt rezilliği daha yaşadım.
öncelikle istanbula girdikten sonra 8 gün boyunca internetten herhangi bir bilgi girilmedi, işlem yapılmadı görünüyordu. sonra  ettiğim zibilyon telefondan sonra 7gün önce dağıtım ofisine gittiği ve bana ulaşmadığı görüldüğü onların kendilerinin baktığı özel bir ekrandan bana bildirildi.

bu sürede evdeydim gelen bir postacı olmadığı gibi ihbar bile bırakılmamıştı.ben de hala dağıtımda olduğunu düşündüm. bizim bölgeye dağıtım yapan ofise hiçbir telefondan ulaşamadım.ısrarla açmadılar. bir kaç kez de çalmasından rahatsız olmuş olmalılar ki,aç kapa yaptılar.

en sonunda ilk aradığım yeri geri aradım ve memur kişisel bir tavsiye olarak en yakın ptt şubesine bakmamı oraya bırakılmış olabileceğini söyledi.

ihbar olmadığında pek inanmayarak aradım, telefondan ismimi söylememe rağmen bilgi verilmedi.
gittim ve 8 gündür orada beklediğini öğrendim.

telefonuma varıncaya her bilgim paketin üstünde, günde 10 sefer dedikodu için telefonu kendi yakınlarınızı arayarak meşgul edersiniz de beni niye aramazsınız?

neredeyse geri gönderilecekti postam.

biri şu ptt 'ye çeki düzen verse iyi olacak.




2 yorum:

  1. Ptt kesinlikle gelip geri gittiğini zaman ihbar bırakmıyor.. Allaha emanet kargolarımız sürekli.. Ben paketimi büyüktü taşıyamadım diye bikaç gün ofiste bekleten bir dağıtıcı ile çalışıyorum maalesef..Yavaşlar,dsiplinsizler ve dikkatsizler..Sen daha iyi bilirsin,sana gönderdiğim kargoyu kırmayı başardılar.

    YanıtlaSil
  2. evet yaa, onu nası başardıklarına hala anlam veremiyorum. üstünde tepinmiş olmak zorundalar. ptt de işe gireyim bari de düzelteyim şunları:P

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails