8 Temmuz 2010 Perşembe

PROJECT 10 PAN

Mughetto, pembe peluş ve ben seçtiğimiz ürünler bitene kdr yeni bir ürün almamak üzere kendimizi rejime soktuk.
ben yoğunluktan dolayı ürünleri biraz gecikmeli seçtim.
aslında tam 10 ürün olmadı cünkü içime sinmedi, parfümlerin bazıları çok az kalmıştı. ben de şöyleceseçmiş oldum ürünleri;


bunlar 7 tane bitmeyi bekleyen ürün,
sırayla,

1.oriflame tender care balm, karamellisi stokta bekliyor kendime hakim oldum açmadım bile =)
2. dove mini yoğun bakım kremi, çook uzun zaman oldu, bana pek yaramadı ama ufak bişey elime sürüyorum geceleri biter herhalde uğraştırmadan.
3.oriflame çilekli ayak jeli, geçen yaz alıp çoğunu kullanmıştım,ferahlık serinlik veriyor.severek kullandım ama sınırlı üretimdi sanırım.tekrar görmedim yerine başka çeşit bir ürün aldım. bunu bitirmek istiyorum artık.
4. nivea young tonik, bunun yüz yıkama jelini diplediklerim yazısında paylaşalı çok olmuştu.bunu çok kullanamamışım,bu vesileyle kullanayım.
5. victorias secret love spell losyon, çok severek kullanıyorum. biterse tekrar nerden bulurum bilemiyorum ama diplenecekler arasına seçmiştim zaten.
6. oriflame portakal özlü soyulan maske, süper bir ürün bu.kokusu başımı döndürüyor zaten. kullanınca aşırı bakımlı hissediyorum:D yer açılması gerek bitsin bu da.
7. asetonsuz oje çıkarıcı; sevmemiştim ama zaten çok hızlı tükeniyor. birazı da dökülmüşken atılmasına izin vermiyeyim hemen bitsin istedim.





bu ürünleri de kalan 3 ürünüm yerine saymayı düşünüyorum.çünkü gerçekten az var içlerinde.parfümleri karışık kullandığımdan dibinde kalan birçok parfümün olması durumunu sık yaşıyorum. bunların gitmesi çok rahatlatacak yer bakımından :D

1. the body shop aqua lily.yarimin hediyesiydi ondan kıyamadım uzun süredir kullanıyorum tüketemedim.
2. adidas vücut spreyi, sürekli kullandığım bir ürün henüz yenisini almadım ama ihtiyaç duyduğum anda bulabiliyorum.bildiğin yeni soyulmuş mandalina kokusu.hastasıyım narenciyenin :D
3.love spellin simli vücut spreyi, az kaldı zaten. gözümün önünde bitiyor diye üzüleceğime bitirip kaldırayım raftan kremi gibi.
4.oriflame eclipse, bunuda yıllardır kullanırım ama çok hızlı tüketiyorum bunu ben. niyeyse son kutunun dibini bırakıp kullanmayı kestim.yer kaplıyor boşuna.
5. she, çok bilinen bir parfüm zaten. her genç kızda bir çeşidi vardır. kokusunu çok seviyorum ekşi meyve kokuyor. annem nefret etti ama bu kokudan :D çook uzun süre oldu kalıcı ve yorucu bir koku olduğundan çabuk tüketemedim.bir de kremi var bunun o ne olacak bilmem..


şimdi; 
neden hiç makyaj malzemesi seçmedim? çünkü hiç bitiremiyorum ve o kdr uzun süre sözüme sadık kalabileceğime güvenmiyorum :D

bu parfümlerin hepsini aynı anda kullanıyor muyum? evet kokulara hiç sadakatim yoktur, hergün başkalarıyla aldatırım eminim bu süre içinde bunlardan başkalarını da sıkarım gün gün..

projenin ne kdr süreceğini düşünüyorum? 1 ay içinde biter gibime geliyor ama deneyip göreceğiz düşündüğüm kdr çok kullanıyor muyum yoksa hayal alemide mi geziyorum aylarca sürünmem herhalde :)

diğer arkadaşlarıma başarılar ve bol sabır dileyerek ara gazı vererekten sonlandırıyorum yazımı.:D

sevgiler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails