28 Şubat 2011 Pazartesi

KOTON YENİ SEZON TAKILARI 2011




hani yurt dışı sitelerde farklı farklı takılar görüp bayılıyorduk ya, 
bu sezon koton takıları o standardı yakalamış durumda.
gayet özgün ve hoş takılara sahip olmak için siz de göz atabilirsiniz.

yüzüğün benzerini daha önce gümüş ve işçiliği oldukça ayrıntı içeren bir çeşidini görmüştüm, içinde yumurtaları olarak bulunan incileri gerçekti falan, çok beğenmiştim ama acayip ağırdı, gümüş olunca alamamıştım.
kotonda bu yüzüğe rastlayınca çok şaşırdım=)

kolyede de sindirellanın balkabağından arabası, fareden atları ve geride prensine bıraktığı tek hatırası olan ayakkabının tekini görüyorsunuz. daha önce cindirellaundertheumbrella blogunda da bu ürün yayınlanmıştı.

çok farklı bir takı olduğundan kolyeyi taktığım gün çok ilgi gördü =)

daha bir çok çeşit vardı, kafesli kuşlu, kırlangıçlı, kameolu, bisikletli takılarda bulmak mümkündü.


sevgiler, 
rosein.

dip not: her yazımın sonuna koyduğum taç şeklindeki ikon artık A olarak görünüyor:D imzamın AAA olmasını istemezdim ama tek tek düzeltme yapamam gibi.  :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails