22 Şubat 2011 Salı

VAMPİR KIRMIZISI OJE


herkesin aklında bir kırmızı renk vardır tırnaklarında mükemmel duracağını düşündüğü.
o tonu arar dururuz. ben sonunda buldumm=)

resimdeki renk ne yazıkki tam rengi yansıtamadı ama parlak ışık altında ve güneşte bu rengin göründüğünü söyleyebilrim.

sıradan bir ortamda ve gece ise daha koyu bir kırmızı oluyor.
sanırım bu renk değişiminin sebebi yapısının jelly dediğimiz yapıda olması.
aslında ben pek hoşlanmıyorum bu yapıdan ama iki katta gayet koyu durduğundan bunu sevdim.

jelly yapıyı şöyle düşünebilirsiniz, french yaparken alta kullandığımız rakı beyazı uçta kullandığımız kireç beyazının jelly yapıda olanı mesela.


oje markası rimmel, üzerinde up to 10 days ibaresi var ama şuan kesin böyledir diyemiyorum. 
kısmen biraz daha sağlam olduğunu söyleyebilirim.
ürün 12 ml lik boyutuyla gayet doyurucu.

ne yazıkki fotolamamışım ama asıl güzel yanı ojenin fırçası.geniş ve yuvarlak uçlu fırçası çok rahat ve muntazam bir sürüş sağlıyor. 

bu ojeden bir renk daha aldım.onu sürdüğüm zaman fırça ucunu da eklerim=)

NOT: heryerde bitmiş sanki, hiç bir yerde bulamıyorum bu ojeyi. bulan olursa yerini yazarsa sevinirim =))

♕♕♕

11 yorum:

  1. Çok güzel bir kırmızı bu, tenine de çok yakıştırdım

    YanıtlaSil
  2. beğenmene sevindim tatlım. blogunu da sevdim =)

    YanıtlaSil
  3. rimmelin fırcaları mukemmel :D ama ben fotoları göremedim nedense :( bir daha denemeliyim

    YanıtlaSil
  4. cnm allahtan söyledin de farkettim blogun yarısındaki resimler komple gitmişti imageshackteki bi sorun yüzünden. neyseki döndü şimdi=)

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim desende harika durmuş..o kadar bloglarda desenler görüyorum ama böyle bişeyi içime sine sine yaptırırdım :)

    bloğumada beklerim sevgiler

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. canım ojenin numarası nedir?

    YanıtlaSil
  7. o ojeyi kuzenimde unuttuğum için ne yazıkki şuan bakamıyorum ama hafta sonu aldığım zaman tekrar yanıt yazarım buraya numarasını =)

    YanıtlaSil
  8. canım gitmedin mi hala kuzenine..?ben hala ojenin numarasını bekliyorum senden..:)

    YanıtlaSil
  9. cnm unutmadım seni, ama kendi ojeme ulaşamadım henüz, madem öyle gidip yerinde bakayım numarasına dedim watson'sa gittim bu renk kalmamıştı gittiğim şubede.öğrendiğim gibi yazıcam buraya. beklettiğim için üzgünüm =(

    YanıtlaSil
  10. kusura bakma cnm geç oldu =(ojenin numarası 404 icon style imiş. ancak iki farklı watsons mağazasına gittim bulamadım bu rengi. eğer sen bulabilirsen bana hangi şubeden bulduğunu yazarsan çok sevinirimm =))

    YanıtlaSil
  11. canımmmm...geç gördüm cevabını.çok teşekkür ederim ojenin numarası için,hemen arama çalışmlarına başlayacağım:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails