15 Şubat 2010 Pazartesi

GRATİS MARKETTEN BİRŞEYLER


Gratis market, son dönemlerde açılan for you tarzı kişisel bakım ürünleri satan küçük marketler zinciri. duymayanlarınız vardıysa bu ön bilgi olsun. =)


bu krem 15 ml lik ölü deniz mineralleri içeren bir krem. kokusu çok güzel değil ki bu bnim için önemli bir ayrıntı.ama cantada taşıyabilmek için mükemmel bir boyutu var. her geçen gün daha küçük şeyler arıyorum çantam çok ağır olduğundan. nemlendirme olarak da ben bu ölü deniz minerallerinin işe yaradığını düşünüyorum. büyük boyu da var önce küçüğünü deneyip ardından büyüğünü alabilirsiniz.




palmer's markası duyulmuş ve doğal bir markadır. genelde hamilelerin kullanabileceği bir ürün olan, çatlaklara karşı ürünleri bilinir. bu üç ürün de onlardan. gratis bunları getirmişti o yüzden bunları aldım yoksa çok daha güzel ve bilindik ürünleri vardır belki. resme tıklayıp büyütebilir ve miktarlarını görebilirsiniz. tüp şeklinde olanda kakao kokusu yok. şişe şeklinde olan hafif kakao kokusu taşıyor. bu ikisi losyon biçiminde. ama en beğendiğim olan  kavanozdaki ürün bildiğin kakaodan bir body butter gibi. bir iki gün düzenli sürünce cilt lastik gibi oluyor. bayıldım ben buna keşke daha büyük boylarını da getirseler..



bu ürün de yine ölü deniz mineralli el kremi. 30 ml. iyiki büyük değil cünkü o kdr kötü bir kokusu var ki, süper nemlendirmesine rağmen kullanamıyorum. haftada bir sürüp kokusuna dayanarak bitirmeye çalışıyorum.
üzerindeki çiçek desenine bakıp kanmayın =)
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails