8 Şubat 2010 Pazartesi

KOLAY PASTA VE FIRINDA MAKARNA




liseden arkadaşıma geçmiş bir süpriz doğum günü yapalım dedik ve böyle abur cubur sayılabilicek, kilo yapan şeylerle uğraşmayı içimizde en çok seven ben olduğumdan hemen ben pasta yaparım diye atladım :D e tuzlu bişey de lazım ama diyip fırında makarna yaptım. fırında makarna resimde niyeyse bir garip çıktı. flaştan olabilir. daha nazik görünüyordu normalde halbuki =)
fırında makarnayı herkes bilir internette de birçok tarifi vardır. ben en sadesinden yaptım. haşlanmış makarnaya beyaz peynir kattım,yağlanmış kek kalıbına döktüm üstüne beşamel sosu döküp içlerine indirmeye çalıştım(çok başarılı değildim bu kısımda =) en üste kaşar koydum kızarana kadar fırınladım. ama tabi kek kalıbında yapınca kızaran kaşar altta kalıyor servis esnasında.
pastayı da pastaban ile yaptım. içinde çikolatalı sos, rodeo çikolatasının parçalanmışı ve ceviz içi var. dışı için kakaolu kremşanti, süsler içinde orman meyveli krem şanti kullandım. krem şantinin şekilli çıkmasını sağlayan aletlere bayılıyorum =)
❤❤❤
iyi ki doğdun s.'cim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails