14 Şubat 2010 Pazar

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 2

MERHABA,









- dün bakırköy pazarında  kocaman bir sokak köpeği gördüm, cüssesine yakışmayacak sakinlikte etrafına bakınıyordu. çok sevimliydi. kafasını çevirdiğinde bir gözünün normal kahverengi diğer gözünün ise bildiğin sibirya kurdu gözü gibi buz mavisi olduğunu gördüm. dayanamayıp gittim sevdim.


-köpeği sevdikten sonra ellerim kirlendi diye düşündüğümü farkedip kendime kızdım. sanki çocukken hiç sokakta çamurdan pasta yapmamışım gibi.


-tbox ürünlerinin sahtesini yapmış satıyorlardı. içine de 1 cent yerine 5 kuruş koymuşlardı :D


-bir pazarcı tezgah üstünde hala kızınıza bırakacak bir tişörtünüz yok muu diye bağırıyordu.


-arkamda iki kişi kelepir bir ürünü nasılda yandaki kadına kaptırdıklarıyla ilgili çok dertli konuşuyorlardı.


-aldıklarımın resmini çektim ama bir rahat tavır içinde bir türlü bilgisayara atmıyorum.


-strawberrydeki kutusuz scott barnes toz pudralar aklımı başımdan alıyor. ama ihtiyacım olmayan kozmetikleri almamalıyımm.


- bu arada elimdeki vücut kremlerinden 3 tanesinin kutusunu bitirmeden yeni bir krem almayacağıma kendime söz veriyorum. böyle yazılsın, böyle yapılsınn.


❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails