15 Şubat 2010 Pazartesi

PAZARDAN DOLABA DÜŞENLER

Tam da anneme ördürecek modellere karar verip sevdiğim ip aramaya başlamıştım özellikle şapka için, pazara bir çıktım baktım bereler ipten ucuz, dayanamadım iki takım birden aldım. bej ve gri (bunun rengi pek iyi çıkamadı bi türlü). şapkaları hafif noel baba, hafif 7 cüceler kıvamında duruyor takınca. ısıtması bakımından da iyi.
renkli şapka ve eldivenler de yanlış hatırlamıyorsam geçen sezonlarda accesorize de görmüştüm benzerini. sevgili üreticilerimiz çoş durmamış üretmişler satıyorlardı.

bej ve grilerin parçası : 2lira
renklilerin parçası :3 lira
fermuar detaylı kot tayt: 7,5 lira
leopar desenli çorap: 3,5 (ama çok kalitesizmiş ilk giyişte nakavt.)
tüylü badi : 1 lira (şaka gibi =))
leopar desenli elbise: 7,5 (bunu üstümdeyken fotolattım. paylaşıcam bi ara.)
taşlı kırlangıç kolye ucu: 1 lira
bunu çok çook sevdim. yine alır almaz üstüne tırnak cilası sürdüm. ince siyah organze kurdele ile boynuma takıp yandan  fiyonk yaparak kullandım. =)
  


DİPNOT: bakırköy pazarıydı bu incilerin çıktığı deniz. :D
 ❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails