14 Şubat 2010 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ



HERKESİN SEVGİLİLER GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.


bu aralar sanki böyle günlere karşı olmak prim yapıyor gibi. bu yüzden midir bilmem çok tepki alıyor böyle günler. ama düşününce sadece yılbaşı ve sevgililer günü gibi hristiyanlıktan geçme günlere tepkiler var. kimsenin şeker bayramında, ne gerek var bu kadar çikolata alıpta kapitalizm oyunlarına alet olmaya dediğini duymadım :D


ben özel günlerin kendilerine has havası olduğuna inanıyorum. toplumun çoğu aynı elektriği verdiğindendir belki. ama yıl başına yakın zamanda sokaklara çıkıp ışıl ışıl gezme ile normal bir günde gezmenin aynı hisleri verdiğini sanmıyorum.  farklılık düşüncesinin heyecanı dolu olur sokaklara özel zamanlarda.

DİPNOT:  resim arka plandır. büyük hali için üstüne tıkırdatın. bu arkaplana annekazın bu yazısındaki linklerden ulaşmıştım.SEVDİĞİNİZ HER ŞEYE KAVUŞMANIZI DİLERİM.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails