14 Mayıs 2010 Cuma

BEN BUNLARI DİPLEDİM 2





Yeni bir bitenler postu hazırlamanın mutluluğu içerisindeyimm.

resmi büyütmek için üstüne tıkıtdatabilirsiniz. ürünler ayrıntılı olarak görünebilir böylece.

şimdi sol baştan sayıyıorum

parmex hanımeli kokulu aseton.bu bitecekken yerine asetonsuz oje çıkarıcı aldığım için çok pişmanım.kokusuna gayet güzeldi.

oriflame üzüm özlü antioksidan yüz yıkama jeli.oriflame'ın doğal ürünlerinden.kokusunu herkes sevmeyebilir ben hoşlanıyordum.tüm doğal ürünler gibi tam randımanlı çalıştığını söyleyemem=) ama iyiydi.ilerde özlersem belki tekrar alırım.


oriflame sümbül kokulu çanta boyu el kremi.yanımda taşıyordum. kokusu gerçekten sümbül gibi.bu serisinde lale ve nergis kokuluları da var. kokuları için alınacak bir ürün.tekrar almayacağım sanırım.el kremi fazlalığı yaşıyorum ve önümüzdeki ay da bir tane beğendiğim el kremi var.buna sıra gelmez uzun süre.


palmer's kakao yağı kremi kavanozdaki ürün.bunu aradım aradım bulamadım hiç bir şubesinde umarım tekrar gelir mükemmel bir ürün. keşke büyük boyu da olsa. sürekli kullanımda lastik gibi esnek oluyor cilt hem de yüzeysel bir esneklik değil, kullanmayı bıraksanız da bir iki gün devam eden bir fark bu. kullanılmadan anlaşılmaz sanırım söylediklerim.çatlak kremi aslında ama oluşmayı engelliyor sanırım var olana bir yararı yok günlük yoğun bakım kremi olarak güzel.

victoria's secret pure seduction sanırım önceki postta bitirmiştim, resim çekerken karışmış. içine başka birşeyler koyarım diye çabuk atmıyorum bu tarz ürün kutularını.hep işe yaradığı bir an gelir =)


oriflame silk and cashmere jumbo boy el kremi. bu kremi çok severek aldım.zaten bu serinin kokusuna olan sevdamı daha önce de yazmıştım. ama o kdr büyük bir üründü ki,1 yıldır düzenli olarak hatta her gördüğüme zorla kullandırarak ancak bitirebildim o arada gına geldi diyebilirim. sanırım bu yüzden uzuuun bir süre tekrar almayı düşünmüyorum.


victoria's secret, feel rich indulge, coconut sugar vücut losyonu, bu ürün tam anlamıyla mükemmeldi, sınırlı üretim bir seri olduğundan tekrar bulabilmem çok zor. gg de açık arttırmadan düşürmüştüm bunu. ama ne yazıkki bitti. şekerli-vanilyali-çok hafif hindistan cevizli-karamelli bir krem gibi kokuyordu. 

bu arada ürün kokularına olan takıntım yavaş yavaş ortaya çıkıyor gözünüzde :D

turuncu ve yeşil minikler,blistex'in dudak koruyucuları. koku ve tad yönünden süper olsalar da sanırım dudak koruma konusunda birazcık sınıfta kalmışlardı.bitirmem uzun sürdü ama bir çok dudak koruyucuyu aynı anda kullandığımdan ideal sürede bittiler denilebilir. eğer mükemmel tatlı dudak ürünü arıyorsanız alın, kalite için blistex beyaz kutuyu alın derim.


eyüp sabri tuncer antibakteriyel el temizleme mendilleri, kampanya esnasında almıştım, çok kullanışlılardı hemen bittiler, yenisini alırım özlediğim zaman. hergün iki üç tane yanıma alıyordum koca paket ıslak mendil taşımaktan çok daha iyi oluyordu.

işte bitirdiğim ürünler böyle. 

atmadan bittikleri için çooook mutluyum.en kısa zamanda yenisi gelir umarım bu köşenin =)

sevgiler, 
rosein.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails