22 Mayıs 2010 Cumartesi

ÇEYİZ: TÜLİN KILIÇ'TAN ÇETİK İŞLERİ








bunlar hayatımda gördüğüm en becerikli insan olduğunu rahatlıkla söyleyebileceğim TÜLİN KILIÇ 'ın el emekleri.benim çeyizim için yapıldılar.

 ben bu çetik olayını seviyorum.rengarenk görünce ayaklarımı mutlu oluyorum.
 çeyizimde son saydığımızda 70e yakın çetik vardı. tabii bunların çoğu ben çetikleri sevemeyecek kadar küçükken annemin isteği ile konanlar.

böyle yeni gelen el işleri oldukça paylaşmaya devam edeceğim. 

bu çetikte renkli kısımlar simli gibi parıl parıl parlayan ve kirpi ipler gibi uzantıları olan bir  iple örüldü. özellikle ilk papatyaya bittim.

keşke ben de böyle becerikli olabilseydim. firdevs yöreoğlundan sonraki idolüm tülin kılıç =)

emekleri için tekrar teşekkürlerimi iletiyorum burdan ona.


sevgiler
rosein.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails