30 Mayıs 2010 Pazar

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ-Burt's Bees Ürünleri


Burt's Bees özellikle anne adayları için 4-4lük olan doğal ürünler üreten bir firma.

daha önce menthollü dudak koruyucusunu edinmiştim.doğal ürünlerin performansını her zaman için diğerlerinden daha düşük buluyorum. dudak koruyucusu iyiydi ama çook gerekli bir ürün olduğunu da söyleyemem. blistex daha iyiydi mesela :D

neyse şimdi yine deneme boyu olarak iki ürününü daha aldım.

ilki çok övülen limon yağlı katikül kremi. süper bir ürün. kokusunu çok sevdim. ikide birde uygulayıp duruyorum.belirgin bir nemlendirme sağladığı tartışılamaz. katiküllerin kuru kuru durmasından hiç hoşlanmıyorum zaten.tam benlik bir ürün oldu. büyük boyu için uygun bir satış bakmaya başlayacağım hemen.

ikinci ürünümüz, hand salve. tam bir merhem diyebilirim. resmen vicks kokuyor. okaliptüs yağının kokusuymuş. sevmem ben pek öyle  kokuları. sanırım daha çok zarar görmüş eller için üretilmiş bir ürün. yağ gibi zaten resimde üstünün parlaklığından anlamışsınızdır. emilimi zor olduğu için çok az ya da gece kullanılması gereken bir ürün. ürünü kullandıktan sonra el üzerine değen su, plastik üstündeymiş gibi duruyor bunu farkettim ben. yani nemi el iyice emmiş ve yıkamayla çıkmıyor. bir el kremi için gayet güzel bir özellik. normal el kremlerimi her yıkama sonrası tekrar sürmem gerekiyor.

açık arttırmadan aldım bu yüzden fiyat vermiyorum. ama satıcıya buradan ulaşabilirsiniz. çoğu alışverişimde olduğu gibi turanje den aldım. güvenilir satıcı olunca insanın alışverişte acaba alsam mı diyesi gelmiyor. :D

bu arada üstte gördüğünüz anahtarlık, nazik satıcımın hediyesi. her seferinde mutlaka bir hediye gönderiyor. çok hoş, aslında o bir resim çerçevesi. :D
hediyem ile uyumlu bir cümle ile bitireyim yazıyı,


filmlerde derler ya, 

'aaaaannnnd cut.'
(kestiik)


4 yorum:

  1. ayyy o anahtarlığa bittiimm çook müthiş bişey ah ahh çok şanslısın(:
    güle güle kullan hepsini^^

    YanıtlaSil
  2. çok saol canım. anahtarlığı ben de çok sevdim. romantik bi foto bulmalıyım içine koymak için :D

    YanıtlaSil
  3. roseincim gittigidiyordan hiç alışveriş yapmadım sen çok güzel ürünler almışsın güvenebiliyormusun bide vergi no gibi şeyler istiyor almaya kalkınca, vazgeçtim ama ürünlerde gözüm kalıyor çoğu zaman :(

    YanıtlaSil
  4. ben yaz sezonu almaya ara vermiştim, ben son aldığımda vergi no istememişti.sadece siteye üyelik başlangıcında kredi kartı nomu vermiştim. ben site ile ilgili bir sorun yaşamadım çok şükür,ki sanal kartta kullanmadım hiç. ama satıcının güvenilirliği önemli canım. satıcı sorun çıkarmazsa gg'den sorunsuz alınıyor herşey. zaten üye olduktan sonra kredi kartından ödemek istemezsen, garanti bankamatiklerinden de ödeyebiliyorsun 1 lira fazla verip ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails