2 Mayıs 2010 Pazar

KONTÖRDEN TL'YE GEÇİŞ KAZIĞI











ÖNCELİKLE, HEDİYE ÇEKİLİŞİM  BAŞLADI.BİR GÖZ ATMALISINIZ. KATILMAK İÇİN BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ. 



Ben bu telefonda tl işini halen çözemedim.
sanırım çoğumuzda aynı problem vardır. 
çok hızlı gidiyor tl ye geçtiğimizden beri. ısrarla soruyorum hayır zam yapılmadı diyor.
1 knt=200 kr olmuş güya.

ben 10 dk 2 knt lük bir tarifedeydim ve tl ye geçtiğimizden beri 10 dk  400 kr tan fazlaya konuştum hep.

şuna inanıyorum, her ne kdr bir fark olmadı dense de,
birim süre başına cebimizden çıkan parada artış oldu.

bugün knt yükledim msj geldi 10 dk 500 kr a konuşabileceksiniz ne mutlu size tarzı :D

tarifenin fiyatlandırmasını değiştirmişler. 

tl'ye geçişe ne gerek vardı peki? yıllardır knt kullanan insanlarımız mutsuz muydu? hayır.
knt kullanmayı beceremeyip sorun mu yaşıyorlardı? hayır.

gerekliliği söyleyeyim.

bize rekabet içerisindelermiş izlenimi yarataraktan taşınabilir iletişim ağlarımızı dayanışmalı bir çoklu tekel içerisine iten gsm şebekelerimizin doymayan gözleri, cebimizde kalan kuruşlara göz dikmişti.
fiyat kargaşası yaratarak onları da topluyor.

aslında faturalı hat kullanıcısıydım ancak onunla da açıklanamayan faturalar gördüğüm için terkettim.

açalım gözümüzü artık. yolunacak kaz olarak görülmekten bıktık.

❤❤❤

2 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum :S turkcell kontör ile daha çok konuşuyordum ama daha az gidiyordu, şimdi 2 katı kadar fazla ödüyorum, konuşma miktarım neredeyse 0 olmasına rağmen, cidden anlamadım :S avea'm ise gerçekten saçmalamaya başlamıştı, ütopik faturalar geldi, direk vodafone kamu'ya taşıdım. şimdi ayda sabit 30 lira veriyorum, bir sürü bedava konuşma hakkım var, rahat ettim.

    YanıtlaSil
  2. haklısın marjo, türksel kullananlarda aynı şeyi söylüyor. yarısı kadar konuşamıyoruz diyorlar.Ben de avea kamu kullanıyordum, sonra oraya kızdım, türksel kamuya geçtim o daha beter çıktı. sonra en başa dönüp avea kntlüye geçtim. faturalı hat kredi kartı gibi. konuşmadan duramıyordum. kntlüde bi sınırım var en azından bi yerde bitecek biliyorum:D yine de halkı bu şekilde uyutmaları çok rezilce.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails