21 Eylül 2010 Salı

AVON BALİ BLİSS PIRILTILI VÜCUT SPREYİ



Pırıltılı ürünleri sevdiğimi artık anlamışsınızdır.

avon her yaz, yaz sezonuna özel bir koku serisi çıkarıyor. geçen yılki brazil beat 'ti ve ben bayılmıştım kokusuna. turunçgiller alt temalı bir seriydi. set halinde almış ve yazmıştım da.

bu yazın avon kokusu Bali Bliss. 
eskiden arı mayalı silgilerimiz vardı kokulu mutlaka bilirsiniz. işte o kokuyu çok hatırlatıyor bana bali bliss.

geçen yılki serinin vücut kremi pırıltılar içerirken bu yıl vücut spreyinin içine koymuşlar simleri. bence daha iyi olmuş. böyle uygulaması çok daha kolay oluyor. krem sürerken pırıltılar bazı bölgelerde yoğun kalabiliyor. spreyde böyle bir sıkıntı yaşamıyorsunuz.

bu aralar sıkça da indirime girdi hatta en son bir katalogda iki tanesini 9 lira gibi bir fiyata gördüm yanılmıyorsam.

siz avonun koku ailesini nasıl buluyorsunuz?

❤❤❤

4 yorum:

  1. avona yeni üye oldum artık parfümlerimi daha uyguna alıyorum..bali bliss in parfümü çok hoşuma gitti ben de aldım...genelde parfümleri güzel ama favorim Rare pearls yanlış yazmadıysam Rare gold un inci renk kapaklısı bayılıyorum ona

    YanıtlaSil
  2. ayy çok güzelmiş bu, fiyatı da çok iyimiş, bende bay ımma söyleyim annesi avonda istemeye de pek yüzüm yok ama dayanamıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Bana biraz ağır değil de değişik geliyor, içinde keskin bir koku var, sana da öyle geliyor mu? Ben eski avon kokularından tahitian holiday'i çok severdim, mis gibi hindistan cevizi kokardı :)

    YanıtlaSil
  4. eylülbahçesi,avona üye olmak mantıklı aslında,kendine ucuza alıyorsun hiç değilse =) rarepearls'ün kokusunu bilmiyorum ama seveni çok.

    ceciliacım,tahmin ediyorum kayınvalide adayından aldırmanın sıkıntı vereceğini, ama pırıltılar çok hoş cidden =)

    marjo, evet keskin kokuyu ben de ilk sıktığımda alıyorum, sonra rahatlıyor biraz koku, ilki gibi kalsa kullanamam gibi. baş ağrıtır. ben hindistan cevizi kokusu kullanamıyorum pek.sütünü içmiştim birgün meraktan, fena gelmişti, hala ne yiyebiliyorum ne koklayabiliyorum =)))

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails