17 Eylül 2010 Cuma

SOUL BY CURVE BY LİZ CLAİBORNE PARFÜM


çok net olmayan resim için özürlerimi sunuyorum öncelikle =)

strawberry den aldığım ikinci ürünüm de bu parfüm.

24 lira gibi komik bir ücreti vardı 100 ml liğinin. bu yüzden pek bir şey beklemeden sipariş ettim ama mükemmel kokusu beni çok şaşırttı.

sabun kokusuna bulanmış biraz pudra bolca fresh kokulu çiçek gibi bir parfüm.

oriflame air parfümü bilenleriniz varsa, o parfümün içine bir tutam çiçek atın. belki bir damla da meyve. işte öyle bir koku ile karşılaşıyorsunuz.

kalıcılığı ise hard candy kadar fazla değil asla, ama zaten hard candy yıkarsınız da çıkmaz ya öyle bir koku, tabi ki daha hafif kokuların daha az kalıcılık taşıması çok normal.

şişe tasarımı sade belki biraz özensiz bile. ama kutusu mükemmel tam anlamıyla.damask tarzı kabartmalı baskılı kutuyu elinizde tuttuğunuzda asla atmaya kıyamayacağınızı anlıyorsunuz.

soul by curve vintage versiyonu olduğunu gördüm internette araştırırken ve onun şişe tasarımında, şişe üzerinde kutudaki desenlerin baskısı var. o daha güzel =)

sonuç olarak, bu kokuyu çok sevdim, tavsiye de ederim. eğer strawberry de denk gelirseniz  atlayabilirsiniz.
türkiyede satışı sanırım yok, en azından sephora'ya sordum yoktu.

bu arada sephora'da artık stila satılmadığından en son indirim sepetleri stila ürünleri ile doluydu biliyor musunuz. neyse zaten herkes yurt dışından almaya çalışıyordu sanırım :D


sevgiler

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails