25 Eylül 2010 Cumartesi

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 7



çok sevdiğim bir köşe olmasına rağmen pek yazmıyorum.
halbuki ben blogları bloggerları hakkında daha çok şey paylaştıkça daha çok seviyorum.


❤yarın hava yağmurlu görünüyor. şu geçen yıl numaram kalmadığı için alamadığım içi tüylü yapmur botunu hala istiyorum.

❤okan bayülgen başlamış. yine ne kadar sinir bir insan olduğunu tekrar ede ede her bulduğumda yarılarak gülerek izleyeceğim çoğunuz gibi.

❤ twitterda bahsedip durduğum dudak problemim geçti sanıyordum, mütemadiyen yara gibi oluyor. 5 dk sürüp geçiyor anlayamadım. :S fikri olan var mı?

❤film ekimi yaklaşıyor. umarım güzel filmlere bilet bulurum.gitmeyi düşünen, film seçmiş olan önerebilecek olan varsa açığım =)

❤ facebook dün çöktü bir süreliğine aklıma gelen ilk şey, tüh diğerlerinin eklediği resimlerimi yedeklememiştim. yahu o kadar arkadaşla iletişimim kesilecek düşündüğüm şeye bak. rosein sana bir şeyhler oluyor?

❤ dizi sezonu başladı. benim de gece beslenmelerim başladı. allah yedirmesin diyebiliyorum ancak.

❤ tez konumu hemen kesinleştirmeli ve vermeliyim, çok stresliyim.

❤ 1-7 ekim emzirme haftasıymış.dünyada sadece bana adanmış bir belirli gün ya da hafta yok sanırım.

❤ankaralı turgutun 'vekilime kaymak lazım' diye şarkısı varmış.ah türkçem çok tehlikeli bir dilsin seen.

❤ şafak 321. umarım 123 olduğu günleri çok çabuk görürüm.


dertler ve
sevgiler
rosein.
❤❤❤


2 yorum:

  1. Gece yemeleri CIIISS diyorum:) bak elektrikleri keserim ona gore:))
    Tezini umarim cabucak bulursun ve halledersin:)
    Ici tuylu bot arayislarinda kolayliklar:)

    YanıtlaSil
  2. çok saol pelincim, yağmur botunun yeri belli, yağmur vakti iyice gelince numaram bitmeden yetişicem.umutluyum. gece yemeleri bitirdi beni. elektrikleri sabote edersen çok büyük sevap kazanırsın :DD

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails