17 Eylül 2010 Cuma

WATSON'S ŞAMPUAN VE DUŞ JELİ




Aslında bu ürünlerin yazısını geciktirmem çok iyi oldu, ikisini de yeterince kullandığım için doğru yorumlarımı bulmuş oldum.

en çok tükenen ürünler bunlar. özellikle şampuan tüketimim had safhada ne yazıkki. saçlarım çok uzun ve sık yıkanması gerekiyor yoksa hemen parlamaya başlar.

her çeşit şampuanı denedim.en sonunda farkettim ki aralarında ödediğim fiyatlara değecek kadar büyük bir performans farkı yok. 

ben de gittim watson's tan o sırada bulduğum sıradan, kocaman kutulu ve ucuz bir şampuanı kaptım.

duj jelinin de büyük kutusuna kapıldım aslında. bir kiloluk duş jeli fikri hoşuma gitti.


şampuan boyalı ve permalı saçlar için diyor. önceden yaptırdığım permanın etkisinden kurtulamadığımdan benim için iyidir diye düşünmüştüm. ama pek kaliteli bir şampuan olduğunu söyleyemem. biraz uçlarını fazlaca kurutuyor benim. ama yine alır mıyım? evet alırım çünkü artık diğer şampuanların da bir farkı olduğuna inanmıyorum.


duş jeli ise, kremli ve gül kokulu. kokusu mükemmel bence.gül kokusunu zaten çok severim. 
benim korkum, kremli olduğundan sivilcelenme yapmasıydı, neyseki hiç korktuğum gibi çıkmadı hatta hayret ki var olanları da azalttı bende. bu yüzden muhtemelen farklı kokularını değiştire değiştire bu ürünü kullanırım bundan sonra.

şampuan 5, duş jeli 6 liraydı ben alırken. zaten watson's ın kendi üretimi olan ürünler çok uygun fiyatlı oluyor.

siz de denk geldiğinizde deneyebilirsiniz.


❤❤❤

1 yorum:

  1. Şampuanını çok beğenen bir arkadaşım var. Baya da bakımlı, paraya kıyan bir insandır. Ancak kız Watsons şampuan diyor, başka bir şey önermiyor, kullanmıyor. Ben de deneyeyim dedim. Bildiğin deterjan yahu. Şimdi vücut şampuanı gibi kullanıyorum. 400 mlti galiba, bitmiyor. Atmak da istemedim ama, o deterjanımsı koku, kıvam, vücuttaki hisse daha fazla dayanamayacağım sanırım. Kısacası alınacak bir ürün değil. Yumuşatıcı sürerim daha iyi.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails