19 Eylül 2010 Pazar

CALVİN KLEİN DELİCİOUS LUXURY RUJ





ramazan ayı münasebetiyle nazik strawberry nin yaptığı kampanyadan yararlanarak aldığım bu ruju daha önce fotolamıştım sizin için.

genel bir yorum için geç kaldığımı biliyorum ancak geç olsun güç olmasın. bir de bu rujla ilgili yorum bulamamıştım sipariş versem mi diye düşündüğüm zamanlarda. benden sonra arayan olursa umarım onların işine yarar bu yazı.

ruj miktar olarak ufak.3.5 gr ne yazıkki.
nemlendirmesi için çok olumlu birşey söyleyemiyorum ne yazıkki ama kalıcılığı çok iyi. 
altına nemlendirici kullanmadan ben kullanamam bu tarz rujları. zaten muhtemelen bu nedenle genelde gloss kullanıyorum.

renk kodu 107- clear rose.
hoş ve göze batmayan bir pembeliği var.

ürün kabı ise çok güzel.elinizde bu ruju tutmaktan mutluluk duyuyorsunuz.görünüşü ile size farkını hissettirmeye çalışıyor gibi.

tekrar alır mıyım? eğer uygun fiyata denk gelirsem ve benzer renk o sırada elimde yoksa alırım evet.

❤❤❤



1 yorum:

  1. TAtli bir pembe hakikaten.Dedigin gibi altina nemlendirici surulerek surulebilir:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails