14 Ocak 2010 Perşembe

bir kaç yeni parça




kaşe mont bershka da bi gün rastlayıp çok beğendiğim, ertesi gün dönüp bulamadığım içimde kalan mont. çoğu mağazasında aradım ardından ama zaten sadece cevahire ve taksim şubesine gelmiş. ve ben şans eseri tek kalanları yollayıp bir reyon açtıkları istinye park mağazasında, istediğim renk ve bedenine hem de yarısından daha düşük bir fiyata rastladım. şanslı insanım =))

altın kolye ailemden yeni yıl hediyesi.


leoparlı şalı taksim şirin mağasından aldım. 10 tl.
bu yıl herkes indirimden güzel bişey bulamadığından bahsediyo. bn de biraz dolaşınca aynı hisse kapıldım. ürünler bitmiş mi yoksa zaten güzel bişey yok muymuş?
bu arada kozmetik rejimimi bozmuş bulunuyorum.kurban bayramından hemen önce başlamıştım ve bu zamana kdr kozmetik ürün almadım. ama elfin free shipping kampayasına dayanamadım. neyse bir dahaki rejime daha uzun süre dayanabilirim belki =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails