30 Ocak 2010 Cumartesi

PRESLEYECEHTİH DEE..







Ben kırılmış alix avien farımı kullanmaya bir tozutaraktan devam etmekteydim.bu rengi her şeyde çok çok severim. ben soft deniz mavisi diyorum bu renge :D turkuazın bir tonudur aslında. aklıma gelmişken presleyeyim dedim bloglardan öğrendiğim kadarıyla. sonuçtan memnun kaldığımı söyleyemem.
alkol olarak, rakının 80 derecelik kısmı olur içilemeyen, onu kullandım belki o yüzden iyi sonuç vermemiştir. presten sonra sanki bir canlandı rengi, ahenk geldi fara :D bir de o sırada açıp bakmak zor geldi aklımda kalanlar ile presledim yani alkol miktarı falan ölçülü değildi. ayrıca en önemlisi presin pres kısmını beceremedim, üstünü şöyle bir düzeltip bıraktım bende =)
siz başarılı sonuçlar alabilmek için;
karamel'in de mac pigment sample presslediği bir yazısı vardı ancak linkine ulaşamıyorum. readerımın derinliklerinden aratıp buldum ama sayfaya nette ulaşamadım ne yazıkki =(
resimlerin büyük halleri için üstüne tıkırdatalım.
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails