28 Ocak 2010 Perşembe

pastel oje ve baylarina =))


ben bugün bunları aldım. böyle bir köşe yapsam iyi olabilir :D

neyse balerin kolyeye bayıldımmm. kadıköy bahariyenin girişine yakın küçücük bir bijuteri var. hınca hınç doluydu. çok ucuz ve sevimli şeyler olduğu için sanırım. yüzükler üst kattaydı ama ne yazıkki göze alamadım üste de çıkmayı aşağıdaki kalabalığı görünce. :D çabuk kararmazsın umarım sevimli şey =)
bu arada işe yarar mı bilmem ama bi yerden duymuştum, taşları düşmesin diye üstüne tırnak cilası sürdüm.
ojelere gelince, pembe olan 41, lacivert olan 23 numara burada gördüğümden beri arıyordum.ne yazıkki pasteli sadece watson's larda bulabiliyorum. bir yerde daha gördüm ama bir kaç renk vardı işime yaramadı. bugüne kısmetmiş. sedefli olup olmadığını bir türlü anlayamamıştım. evde flaşa karşı koyamadı resmi çekince anladım ki sedefli. sedefsiz ojeleri daha çok seviyorum..
P.S:resmin büyük hali için üstüne tıkırdatın. bijuteri adı orda yazıyor.
P.S.2: resmi rengini sevdiğim bir kitap üstünde çekiyorum. adresler MESS'e ait. genel kültür olsun:PPP
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails