28 Ocak 2010 Perşembe

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ


işte ara ara yine ben =)


resimde çok süper bir alışveriş görüyorsunuz. sevgili gg satıcısı 'datakan' , bu ürünleri açık arttırmaya çıkarmıştı ben de kaptım. hem de çok uyguna.
L.A tırnak sertleştirici- 2 tl
stila wheat far- 5.5 tl
princessa far paleti- 2.5 tl
bu ürünler tabiki şansıma böyle denk geldi, hepsi fiyatının altında.ama daha önemlisi sorunsuz alışveriş yapabilmek. acaba ürünler elime sağlam geçecek mi? kargo şaka gibi bir fiyat mı tutacak demiyorsunuz. istanbul içi daha önce 6.5 tl kargo ödemişliğim var, hem de şubeye teslim. ama bu satıcıdan 2,10 'a aldım kargomu. bu yüzden internet üzerinden alışveriş yaparken satıcıya olan güven çok önemli oluyor.
şimdi de kısaca yorumlar,
L.A tırnak sertleştirici klasik bir nail hardener, ben oriflame ınkini kullanıyorum, hala bitmedi azalınca bunu kaçırmak istemedim. ama ürünü denedim ve aralarında kalite farkı göremedim.oriflame da normal fiyatı 8.9 bu arada.
stila wheat far, şu bozduğum kozmetik rejimi nedeniyle alamadığım stila setlerinden ulta nın içinden cıkan farlardan biriydi sanırım. buğday rengi hafif ışıltılı günlük kullanım için mükemmel.
princessa far paleti, fiyatına göre çok iyi bir ürün. ben pek bir beklentim olmadan almıştım ancak gayet memnunum. içinde sim olacak diye korkmuştum aslında simli farlar artıyor giderek çünkü. öyle bişey yok ışıltılı denebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails