30 Ocak 2010 Cumartesi

GİTTİ GİDİYOR ALIŞVERİŞİ-2




yine bir gg alışverişi yaptım. yine çok uyguna sevdiğim ve kısmen de olsa ihtiyaç duyduğum şeyler aldım. bu kez satıcı : ilhanavcioglu idi.
_
victoria's secret confident body lotion mandalina portakal
burt's bees beeswax lip balm.
_

herr soruma, tamam bu kez çıldırcak diye düşünürken, gayet sabırlı ve nazikçe cevap verdi.
benim takıldığım yanlardan bir tanesi olan kargo işinde de çok başarılıydı. yurtiçi kargo ile göndermesine rağmen düşük bir meblağ ödedim.
bu arada açık arttırma ile aldığım ürünlerin fiyatını yazmamaya karar verdim. nasıl olsa tekrar aynı fiyata alınamayabilir ve güvenilirliliklerini ortaya koymak için satıcı isimlerini de yazdığımdan, onların diğer satışlarına negatif etkisi olsun istemem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails