12 Ocak 2010 Salı

NİHAL'İN YEŞİL KÜPELERİ













dün blogları dolaşırken bu küpelerin merak edildiğini okumuştum.bugün şans eseri diziye bu takıları sağlayan mücevherat dükkanına rastladım.tam aa bunlar o küpeler diyordum ki, yok onlar değil üsttekiler diye düzeltti beni kapıda duran görevli. çok benzerini o küpeler zannetmişim. gerçekten çok hoş küpeler.yeşilim böyle canlı haline bayılıyorum.
resmi boybeyi.com.tr adresinden aldım. nihalin küpesi antik serisine aitmiş.
bu küpeler, Boybeyi Jewellery nin ürünü.
kapalıçarşı içinde şık bir dükkanları var.
adres: kalpakçılar cad. no.151 kapalı çarşı.
tel: 0212 522 44 46
bilgi için : İnan Göldağ, Satış Müdürü.

2 yorum:

  1. canim fiyati ne kadarmis :)

    YanıtlaSil
  2. aceleden fiyatını sormak aklıma gelmedi. ama sanırım üzerindeki taşlar falan pırlantadır. elit bir dükkan havası vardı zaten.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails