18 Ocak 2010 Pazartesi

PAMUK DÜZENLEYİCİ



ben pamuğu disk haline getirilmiş olarak kullanıyorum.ama en çok sert olmamasına dikkat ediyorum yoksa göz makyajımı çıkartırken çok zarar verebiliyor. resimlerde gördüğünüz kutuyu benim hangi amaçla kullandığım belli. peki kutunun önceden ne kutusu olduğunu anlayabildiniz mi=)
bilemeyenler için; daha önce kocaman sakız kutularından biriydi. içi bitince dışındaki plastik marka yerlerini kolayca çıkardım ve pamukluk görevini devrettim ona. zaten pamuk paketleri 150-200 disk içerdiği için çok fazla yer kaplıyor. her seferinde koca paketten pamuk alıp diğer pamuklara günde iki kez toz girsin.defalarca kocaman paket açılıp kapansın istemedim. her zaman bölerek kullanıyordum yani. ama bu kutu çok işime yaradı. pamuk havalı olduğundan bir sürü doldurabiliyorum içine. kalanlar da hijyenlerini koruyacak şekilde sıkıca paketlenip kaldırılıyorlar.
size de fikir versin.
sevgiler
rosein.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails