7 Mart 2010 Pazar

ben bunu sevdim 16- reebook bitirdin beni :D

bu aralar spor ayakkabı almayı düşündüğümden gözlerim bu tarz ayakkabılardan ayrılmıyor. reebook ın ayakkabılarına bittim resmen. cırt cırt lı ayakkabıların rahatlığını hatırlamamı sağladı birden.
en son ilkokulda kullanmıştım sanırım bu tarz bağlanan ayakkabı ama çok özlemişim. zaten tasarımlar çok şeker, o cırt cırtlarla yemelik olmuş.


renkli ayakkabılar da göz kamaştırıyor.

bu ayakkabıdaki pastel renkler tam bu sezonun trendi.


bu ayakkabının mavisi en sevdiğim renklerdendir. soft deniz mavisi adını takmştım. bir sürü bu renk kıyafetim var.bu renk bir ayakkabı alsam çok mantıklı olur.=)

veeeeee işte en sevdiklerimi hep en sona saklarım. bu ikisinin üstündeki desenler hayalimdeki ayakkabının gerçeğe dökülmüş hali sayılır. hep beyaz ayakkabının daha kullanışsız olduğunu düşündüm ama bunlara karşı koymak ne mümkün..


heeepsii benim olsuuuunnnn.=)
❤❤❤

4 yorum:

  1. bunlar kesinlikle harikalar, bir spor ayakkabıdan beklenmeyecek kadar şıklar. bende de var bir tane oley :)

    YanıtlaSil
  2. eveet, çok güzeller. güle güle kullan seninkileri. çok cafcaflılar ama sade duruyolar =)

    YanıtlaSil
  3. Ama bunların hepsi eski sezon bende satın almak için çok gezdim ama ViaPort Reebook birtane 40 numara buldum :( Hiçbir yerde yok.

    YanıtlaSil
  4. yaa yıkıldım şuan =( gerçi yeni sezonda cırtcırtlı ilk iki modele benzer, kısa bi ayakkabı görmüştüm ama cıvıl cıvıl olanları daha benlik. neyse belki buluruz bir yerden.

    serapcım eğer denk gelirsen, haber verirsen çok makbule geçer ;)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails