1 Mart 2010 Pazartesi

GİTTİGİDİYOR ALIŞVERİŞİ 3

geçtiğimiz hafta bu ürünler gitti gidiyor dan açık arttırma ile aldım.
ürünler şöyle;

üstte SALLY HANSEN SMILE BRIGHTENING LIP TREATMENT SET.
mükemmel bir ürün. nemlendirme durumu süper.gün içerisinde 20 dk arayla dudak koruyucu kullanan ben, bu rujları kullandığım zaman bir kaç saat hiç ihtiyaç duymadım böyle bir şeye.dişleri beyaz göstermesine gelince, ben bu sebeple almamıştım, pek te bir fark göremedim.
ben ki herşeye aman ucuzu olsun nolacak diye bakarım bu ürünler neredeyse fikrimi değiştirecek. gerçi ben bunu çok uyguna aldım ama eczaneden bu ürünü aldığımızda oldukça artabiliyor fiyat. bu yüzden takip etmek gerek internet satışlarını.
altta BURT'S BEE LİPBALM İN SHEER, renkte veren bir dudak koruyucu, doğal bir rengi var. günlük kullanım için ideal. zaten içeriği de doğal. sevdim bunu da.
ALBA BOTANİCALS clear lip glossta düşünceli satıcının hediyesi.


ayrıca ürünler bana öyle özenilmiş geldi ki bayıldım. hediye paketleri ile aşk yaşayan ben, hediye paketini görünce zaten içindekileri unutmuştum. ayrıca 3 tane şeker nazar boncuğu ile süslenmiş biçimde paketten çıktı. gördüğünüz gibi dayanamayıp ikisini hemen yedim =)

 
bu tatlı satıcının ürünlerine bir göz atmak isterseniz buraya ışınlanabilirsiniz.
ayrıca ayın konseptine uygun olarak resimleri salıncakta iki kişi'nin dediğince vöygg üzerinde çektim.



belirtmeden edemiyciimm, 90 sayfalık reklam vouge'un ilk 1/5 lik kısmını kaplamıştı. dolu dolu bir dergi demem zor bunun için. ama en azından devamında sayfa aşırı reklam vardı.=)) yine de ben reklamları severim. her yerdeki reklamları, tv de bile :D

resimlerin kocimancik halleri için üstlerine tıkırdatalım.

ben bu postu çok sevdim. siz de sevin =)
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails