28 Mart 2010 Pazar

yeni ojeler


oje aldım bir kaç tane. en üstteki ojeyi çok sevdim. roxelanne'nin buradaki yazısında görmüştüm. uygulanmış şeklini de orada bulabilirsiniz. watson's dan aldım. channel particuliere tarzı bir renk.

aşağıdaki 4 tırnak ürününü kuaförler için malzeme satan bir mağazanın önünde gördüm.90 kuruşa satılıyorlardı. çok sevdiğim renk yoktu ben bunları aldım. bordo olana vurulmuştum ama sürmeyi başaramadım sanki.


sürüldükten iki saat sonra gördüm ki hala kurumamış. ben başka bir işle uğraşırken fark etmeden mahvettim zaten.çok aşırı kalın sürmüş olabilirim. ilerki günlerde yine denerim.



bunu sedefli olduğunu bilmeden almıştım. gece gözüyle iş yapılmaaz =) ama sevdim sorun yok kullanırım.








bunlar bu işe yarıyor. ;)



 pastel 80
pastel 117




pastel 43


bunlar da renklerin yakın görünümü.

❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails