3 Mart 2010 Çarşamba

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 3



havalar ısındıkça ben üşüyorum sanki. en sadık dostumdur hareketsiz kaldığım zamanlarda sıcak su torbam =)

gündeme bomba gibi  düşen vouge dergisini aldım. sanırım all, cosmopolitan falan alsam daha çok ilgilenirdim. ne demişler reklamın azı karar, çoğu zarar.

saçlarımı kestirmem gerek acilen 2-3 parmak gitmeden kullandığım ürünleri 5 değil 10 yapsam da faydasız.

manga'nın eurovision şarkısı 'we could be same' bugün tanıtıldı ve ben sevdim.

google analitics'i şablonda doğru yerleştirmeyi başarıp çalıştırdım.nedense her kişi artışı bana büyük bir mutluluk veriyor.

2. eyüp sabri tuncer paketim kuzenime ulaştı. spring flower istemiştim, kokusunu beğenmiş.kavuşmak için sabırsızlanıyorum.hediyeleri görüp bayılınca ona da orange  setli bir sipariş verdik.

aklım hala potion of love setinde bir de melon. biri beni durdursun da almaya kalkmayayım.

ben kahveden uzak durmaya çalışırken hayatıma giren vanilya aroması işlerimi zorlaştırdı.



sizin hayatınızdan beyinde kalan kırıntılarınız varsa, yorumlara içinizi dökebilirsiniz.


2 yorum:

  1. eyup sabri tunceri olmayan bir ben kaldım galıba :)

    YanıtlaSil
  2. =)) ben bi de üçüncüyü söyledim. eyüp sabri tuncer, hep daha fazlasını iste :DDDD

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails