20 Mart 2010 Cumartesi

WATSON'S ALIŞVERİŞİ


Watson's tr ye gelmesinden en çok mesut olduğum bir mağazadır =)
kendi markasıyla sattığı ürünler kocaman miktarları ve komik fiyatlarıyla göz doldursa da nedense kalite korkusundan çok fazla alamıyorum onları.

biralı saç maskesini kullanıyorum ve memnunum, fiyat performans açısından iyi bir ürün.

çok çok ucuzlattıkları bir dönemde bebek duş jeli almıştım pembe kutulusundan ve kokusunu o kadar sevmiştim ki, ellerimi bile onla yıkamıştım :D

150+50 diye sattıkları dikdörtgen kesimli pamukları var, pamuk olarak yıllardır onu kullanıyorum.watson's geldiğinden beri diyebilirim. çok uzun süre gidiyor miktarından dolayı ama oje çıkartmak için disk pamuk tavsite etmem.

şimdi aldıklarıma döneyim. görüldüğü gibi şampuanımı değiştirdim. saçlarım ne yazıkki perma ve boya yüzünden çok yıprandı. bu nedenle belime gelen saçımı geçen hafta 4-5 parmak kısalttım.
saç maskesi, saç kremi kullanıp üstüne bir de durulanmayan krem kullanıyordum ve yine de katır katırdı.
bu şampuan daha iyi geldi vaddettiği herşeyi yerine getirip getirmediğine iki kutu bitirmeden karar veremem ama şimdilik iyi gidiyor =)

işte bu şampuanın vaddettikleri.



 bu tatlı şey bir tırnak makası. ihtiyacım var mıydı? yoktu. ama bayanların ihtiyacı olmayan şeyler aldıklarında çok geçerli bir kaçış noktaları vardır bu gibi ürünlerde. olsun çeyizime koyarım :D


bu tatlı şeyi daha önce bir post ile yazmıştım. şimdi gidip orta boyunu aldım. artık bi dahakine en kocamanını almam umarım :DD


fotolara arka plan olarak aynı gün aldığım penti marta(en sevdiğimdir kendisi) çorabın poşetini koydum. çantamda taşıdığım için görüldüğü üzere mahvolmuş poşet.
❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails