14 Mart 2010 Pazar

KADINLAR GÜNÜNDEN BANA KALANLAR

8 MART KADINLAR GÜNÜ'nde carrefour ve migroslarda makyaj malzemelerinde %50 indirim vardı. ben de uzun zamandır bu indirimi beklediğimden, almak istediğim birkaç parça şeyi bu iki markete gidip topladım.

istediklerimi bu indirime saklamamın bana çok faydası dokundu. o arada bitirmem gereken rimellerimi dipledim. ziyan etmedim bu kez bozulmadan bitirildiler :D
bu iki rimeli aldım bunlar haricinde bir de mavi kabı olanı bilirsiniz volume express, onu da kuzenime aldım.
yeşil kaplı rimel waterproof ama çok waterproof. :D şöyle ki: yıllardır makyajımı çıkarmak için kullandığım ürün olan nivea'nın suya daanıklı göz ve dudak makyajı temizleyicisi ile çok zorlandım çıkartırken.
sarı olan öyle değil. daha kolay çıktı.
herkes bu rimelleri bilir ama belirteyim, yeşil olan uzatıyor, sarı olan dolgunlaştırıyor.
bu oje yurda çıktığım zaman oda arkadaşım Ş.nin favorisiydi ondan kalan bir alışkanlık.
bu da uzun zamandır baktığım bir far rengiydi. çoğu markada benzer renkler bulmak mümkün. loreal ve flormar'da 3lü ve 4 lü paletlerin arasında görmüştüm. ikisini de deneme fırsatım oldu, loreal de flormar da maybeline'nin bu renginden daha yoğun renk veriyorlar bu daha ışıltılı bir renk metalikliğinden fazla.
swatchlama gibi bir niyetim yoktu ama elime çarpıp ürün üstündeki lekeden de anlaşılacağı gibi elime büyük bir parça ürün yapıştığından ziyan olmasın swatchlayayım dedim. altta dağıtılmış, üstte çok yoğun sürülmüş halini görüyorsunuz.

tüm ürünlerin fiyatları normal maybeline fiyatlarının yarısı. yani mesela oje 1 liradan daha ucuza gelmiş oldu :D acelem olduğundan daha çok şey seçmeye vaktim yoktu.

sevgiler❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails