28 Mart 2010 Pazar

HAYATTAN BEYİNDE KALAN KIRINTILAR 4

646174

-Ödevlerimle boğuşuyorum. bu kadar ödev yapcağıma tez yazsam yarı çabayla tezimi teslim etmiştim.
-tez konusunu seçtim ama niyeyse bir kaptırma korkusu var üzerimde :D sır gibi saklıyorum konumu. birisi aa süper konuu hadi ondan önce yazıp geçirteyim der gibi senaryolar üretiyorum.
- bu postu windows live writer ile yazıyorum. bakalım ne fark olacak direk blogger’dan yazmakla bunun arasında.
- sevgili stil direktörünün yönlendirmesi sayesinde bloglar ile ilgili çok hoş bilgiler edindim.
google chrome indirdim, yorumlarda kelime onayını kapadım, linkwithin (sevilebilecek diğer yazıların post altında gösterilmesi) yaptım. ileri tarihli post yayınlamayı öğrendim. bu küçük şeyleri bilmiyordum evet. ve eğer benim gibi bilmeyenleriniz varsa, edi’nin bu yazılarını okumalılar.
- bu aralar çok gezesim olduğu halde gün ışığı içeren tüm vakitlerimi bilgisayar başında kaynaklarla haşır neşir geçirdiğimden fırsat buldukça en kalabalık yerlere kaçıyorum ki burası da pazarlar oluyor. bişey alma amacıyla gitmiyorum, fazla bişey de almıyorum ama şöyle bir içinden geçmek hoşuma gidiyor.
- harita ekleme özelliği varmış writerda o zaman nimetlerden faydalanmak gerek. burası da dün gittiğim bakırköy pazarının kurulduğu mekanın harita görüntüsü.
Harita resmi
şimdilik bu kadar olsun.
hayatınızın kırıntıları bol olsun efenim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails